sexobjekt eller flickvän?

Mmm, OK. Detta var ett hjälpsamt inlägg ! Dock börjar man ju fundera om jag varit/är för snäll ? Är det oattraktivt med snälla killar ?
NEJ det är inte oattraktivt med snälla killar!!

Men för majoriteten krävs det mer än snällhet för att man ska bli attraherad. Vill du ligga med varje snäll människa du möter? Troligtvis inte!!! Det krävs mer än snällhet för att man ska vilja ligga det handlar också om kemi

Är det oattraktivt med snälla killar ?
Nej gud nej! Min man är världens snällaste, han är så jävla rar och omtänksam att jag dör av kärlek när jag tänker på det. Men - han är också snygg som satan, rolig, driven, smart så in i helvete etc etc. Bara "snäll" kan ju vem som helst vara, det krävs ju långt mer än så.

Framförallt är bitterhet fett jävla oattraktivt. Om en kille ens andas att det är tjejers fel att han inte får ligga, att tjejer är för petiga, att tjejer har för många krav etc etc så blir personen för mig unfuckable på en gång. Så enkelt är det.

Mmm, OK. Detta var ett hjälpsamt inlägg ! Dock börjar man ju fundera om jag varit/är för snäll ? Är det oattraktivt med snälla killar ?
Mitt favoritämne!
Det beror på vad du menar med snäll. Jag tycker inte det är att snällt att tex inte ha en åsikt och låta den andra bestämma allt. För mig är att vara snäll att stå för sina åsikter och också säga ifrån om man tex blir illa behandlad.
Sen är det inte attraktivt tycker jag att tro att alla tjejer ska ligga för att man är snäll. De flesta människor är snälla och jag tycker det är självklart att man är snäll. Varför ska jag vara tacksam för något självklart.
Jag har aldrig träffat någon som är för snäll däremot killar som tolkat snällhet fel enligt mig. dvs de tror att snäll är att inte ta initiativ och inte ställa krav.

De killar som tror de är så fel ute. De får inte ligga för de skrämmer bort folk med bitterhet och för de inte tar några initiativ.
Ja! Den här typiska snubben som bölar över hur snäll han är och ändå får han inte ligga, men som sen i andra trådar, nån annan gång, visar sånt jävla kvinnoförakt och hat. Som verkligen föraktar kvinnor för att det inte ger honom det han anser att han förtjänar.

Så sjukt jävla obehagligt och jag har sett det här på Buke SÅ många gånger.

Framförallt är bitterhet fett jävla oattraktivt. Om en kille ens andas att det är tjejers fel att han inte får ligga, att tjejer är för petiga, att tjejer har för många krav etc etc så blir personen för mig unfuckable på en gång. Så enkelt är det.
Jag vet inte om det var riktat till mig ? Jag har aldrig sagt att det varit fel på tjejerna jag träffat. Snarare börjat fundera på om det är jag som är udda som tänker på sex så ofta.

En till aspekt är att det är svårt att vara tillsammans med någon som säger att han är så snäll. Lite som att han sätter sig på en piedestal. Och då blir det svårt i relationen. När jag tycker att han gör något som inte är schysst och han tycker han inte kan göra fel eftersom han är snällast i världen.

Fast du talar väl inte för alla kvinnor ? Så fort det kommer sextrådar kommer det ju alltid fram dom som har så mkt sex osv. Men verkligheten ser ju inte alltid ut så ?
Men ditt inlägg ger mig hopp iaf :) . Har väl bara inte hittat rätt ännu :P Synd att det är så mkt annat som ska stämma också :P
Jag är övertygad om att @Gnist uttrycker åsikter som väldigt många i hennes respektive min generation står för.

Varje ny generation ungdomar tror sig ha uppfunnit det där med sex för nöjes skull, så är det naturligtvis inte. Men det var först på 60 talet som det kom pålitliga p piller, som delvis låg bakom kvinnors emancipation o en hel generation med fri sex som mantra föddes.

En till aspekt är att det är svårt att vara tillsammans med någon som säger att han är så snäll. Lite som att han sätter sig på en piedestal. Och då blir det svårt i relationen. När jag tycker att han gör något som inte är schysst och han tycker han inte kan göra fel eftersom han är snällast i världen.
Det har jag aldrig sagt eller går runt och skyltar med. Det bara vad jag fått höra när det har tagit slut tex. Att jag är så snäll och fin människa.

Jag vet inte om det var riktat till mig ? Jag har aldrig sagt att det varit fel på tjejerna jag träffat.
Nja, alltså inte i den här tråden kanske. Men vi har båda hängt på Buke länge och absolut kan jag tycka att din kvinnosyn ibland känns lite skev och bitter.

Vi behöver inte diskutera det mer än så men det är alltså ett tips från mig. Tjejer känner sånt och det är avtändande helt enkelt.

Skulle tro det, finns nog en stor orsak till ordstävet att Snälla killar inte får ligga...
Är verkligen alla män du känner som har ett bra sexliv med kvinnor elaka?? Och du är en casanova då eftersom du kallar tjejer för idioter och verkar sjukt osympatisk här i tråden?? Grattis till allt ditt liggande då men du generaliserar väldigt negativt för det finns MÅNGA snälla män som har mycket och bra sex

Nja, alltså inte i den här tråden kanske. Men vi har båda hängt på Buke länge och absolut kan jag tycka att din kvinnosyn ibland känns lite skev och bitter.

Absolut, klart man blir bitter när ett förhållande tar slut och har haft dåliga erfarenheter från tidigare förhållanden.

Med risk för att misstolka men... Om en "idiot" bara ligger där som ett "fjärde intetsägande prydnadstäcke på sängen" så kan det ju vara rätt jävla lämpligt att kolla av om det ens finns något samtycke så man inte typ, ptja, våldtar mänskan.

Samtycket finns där, prydnadstäcket är även den initiativtagande parten i enlighet med koranen genom de renande tvagningarna och bönerna. Frågan är hur man skal få damen i fråga att inse att den månatliga ritualen ger liten chans för graviditet. Fertilitetsklinik i all ära men tror nog mer på att ligga varje helg och spontanligga ger bättre resultat en hennes "planerade månadsligg", eftersom hennes högsta önskan ändå är att bli gravid och få ett barn.

Samtycket finns där, prydnadstäcket är även den initiativtagande parten i enlighet med koranen genom de renande tvagningarna och bönerna. Frågan är hur man skal få damen i fråga att inse att den månatliga ritualen ger liten chans för graviditet. Fertilitetsklinik i all ära men tror nog mer på att ligga varje helg och spontanligga ger bättre resultat en hennes "planerade månadsligg", eftersom hennes högsta önskan ändå är att bli gravid och få ett barn.
Alright.
Nja, det beror väl på när ägglossningen äger rum. Men utan koll på det verkar det lite icke produktivt ja.

Varför ha sex varje helg när det trots allt är ganska liten tid på månaden som man faktiskt kan bli gravid. Hon har kanske stenkoll på sin kropp.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 373
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka