Jeez vilken tråd!
De flesta kvinnor jag känner har lika hög sexlust som män.
De män som måste påtala hur snälla de är har oftast en rätt bitter och tråkig inställning till livet, kvinnor, relationer. De anser att bar för att de är snälla ska kvinnor falla för dem. Speciellt gärna kvinnor som är sociala, roliga, intelligenta, bildade, drivna, vackra, karismatiska etc. Själva behöver de bara vara snälla. Vilket de är tills de blir kränkta. Då är de bittra as.
Jag blir alltid jävligt tveksam till de som kallar sig snälla.
Är man normal i pallet fattar man att det kanske räcker som kravspec på bästis i 1:an. Men i en partner för en vuxen behöver fler bitar klaffa.
Jag hade en killkompis som beskrev sig som snäll. Han blev kär i mig och tyckte vi skulle bli ett par.
Vi var ju så lika som personer!
Eh.. Han levde sitt liv efter scheman och listor. Han ville helst sitta hemma och se på film. Han var väldigt låg i energi.
Jag är rätt spontan och rörig. Jag tränar mycket, jag umgås mycket med vänner. Jag är rätt energisk.
Vi gillade inte samma mat, film, musik.
Men han var ju snäll. Och han kunde på allvar inte se hur olika vi var. Alla vi kände blev rätt förvånade över att han tyckte vi passade ihop.
Så upplever jag många av de bittra "snälla" killarna. De kan liksom inte läsa folk. De har lite svårt socialt.
Och sen ska tjejers bristande intresse bero på att det är ngt fel på tjejerna. När de egentligen beror på att de uppför sig lite märkligt/saknar något.