Ett tips; presentera dig inte för din flickvän med en ros i munnen. Eller vad vet jag, vissa kanske gillar sånt!Jag hade mest fått mig ett gott skratt.
Haha, tack. Men det är inte riktigt min stil i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips; presentera dig inte för din flickvän med en ros i munnen. Eller vad vet jag, vissa kanske gillar sånt!Jag hade mest fått mig ett gott skratt.
Alla är individer. Särskilt jag själv. Det brukar man alltid på nåt vänster komma ihåg.Fast alla är ju individer.
Nej det är inte bullshit. Uppenbarligen misslyckas du på något sätt, eller beter dig på ett oattraktivt sätt.lol, ursäkta. Det där är ju bullshit ? Vi har aldrig kommit till det stadiet att vi varit sambosar och jag är den som ställt upp och visat mest kärlek i förhållandet och respekt. Men mkt sällan får man nåt för det. Snarare börjar jag fundera på om jag är för snäll som kille och därför får känna mig utnyttjad.
Å andra sidan, män som kan skämta till det lite och få en att skratta brukar ju kunna bli ganska attraktiva?Ett tips; presentera dig inte för din flickvän med en ros i munnen. Eller vad vet jag, vissa kanske gillar sånt!Jag hade mest fått mig ett gott skratt.
Skriver under på det mesta som sagts av kvinnor i tråden
Har själv haft en tro om mig själv såsom en som asexuell typ efter många år i totalt celibat med exet ( 7-8 år sådär)
Gifta i 27 år .....
Skiljdes 2015
Levde länge ensam och faktiskt med en övertygelse om att vara glad och lycklig om jag så aldrig behövde ha med en Karl att göra igen - någonsin
Men ojdå
Någon uppvaktade mig , mycket chevareleskt och utan någon press på sex överhuvudtaget i slutet på förra året
Efter 3 dejter blev det en kram
Efter 5 dejter blev det en kyss och kläderna rök fortare än kvickt
Nu har det gått snart 8 månader och jag kan ärligt säga att jag skulle kunna ha sex morgon lunch och middag och hela djäkla dagen med denna karlen
Har som snart 50 åring upptäckt att jag har lust - mycket lust och tja - behövde bara träffa rätt karl helt enkelt
(Och här handlar det just bara om att känna lust och vilja och inga särskilda preferenser vill jag tillägga )
En sån idiot råkade jag ut för, är glad att han försvann ut ur mitt liv. Var aldrig tillsammans, men var lite andra faktorer med i bilden. Känns rent utsagt så djävla bra att jag inte har något med den idioten längre att göra.Jag blir väldigt guiltad, och pressad och ''det är så synd om mig som inte får ligga''. Det är SÅ sjukt avtändande så det finns inte.
Men oj om han inte tjatar och istället beter sig som en människa som inte hela livet kretsar runt att ligga så oops så blir det sex.
Jag vill inte ha sex pga att jag känner mig fet och han vill gärna ligga 2 ggr per dag.
Men skulle inte säga att jag har lägre ''sexlust'' jag blir kåt men vill inte ligga. Tar hellre hand om det själv faktiskt. Vad sorgligt det låter, men jag känner mig inte ok nog med min kropp för att vilja så mycket sex.
En man som tänder ens huvud utan krav är jäkligt sexigt![]()
Jag har faktiskt inte orkat läsa hela det här eländet, det jag läst gör mig nämligen ledsen, spyfärdig och asförbannad.
2. När de inte varit sugna på sex har det varit helt ok, mysa är enormt trevligt det också och jag förväntar mig inte att mysa nödvändigtvis leder till sex (även om det gjort det vid en del tillfällen MEN DET ÄR FÖR ATT BÅDA HAR VELAT DET!).
3. Jag har lagat mat till min man idag. Han tyckte det var jättegott och tackade för maten. Det betyder inte att jag förväntar mig att han ska sätta på mig pga det. Känner han för att sätta på mig är det naturligtvis trevligt men det är inte likställt med "tack för maten".
4. Jag älskar att mysa. Det gör min man också. DET BETYDER INTE ATT MAN MÅSTE PIPPA! Det går att ha kroppskontakt med sin partner utan att det blir att sexa till det. Däremot bidrar nära kroppskontakt (utan krav) till att man (oavsett kön) blir mer kåt.
5. VÄX FÖR F-N UPP OCH INSE ATT INGEN ANNAN MÄNNISKA ÄR ENDAST TILL FÖR ATT TILLFREDSSTÄLLA DIG! Det är nämligen något man är två om såvida plast och/eller elektriska leksaker inte är inblandade (eller den good ol'e höger/vänsterhand). Det gäller både män och kvinnor.
6. En relation är byggd på rak och ärlig kommunikation. Har man inte det finns det inte mycket där.
Wow, intressant. Jag har läst att kvinnor får högre sexlust uppe i åldrarna ? Då kanske man har något att se framemot dåHar som snart 50 åring upptäckt att jag har lust - mycket lust och tja - behövde bara träffa rätt karl helt enkelt
(Och här handlar det just bara om att känna lust och vilja och inga särskilda preferenser vill jag tillägga )
Huvudet är det som behövs för att få en att känna att man är sexig , att man duger , och att man känner sig trygg i sin lust.
Är precis samma för killar som för tjejer tycker jag i det avseendet
Han jag träffar trodde med att han tappat lusten
Jo tjenare säger jag bara!!
![]()
Wow, nu vet jag inte om det är riktat till mig eller nån annan. Jag håller med alla dina punkter! bra skrivet. Som taget ur mina tankar och beteende i relationer. Så om det var riktat till mig har jag redan växt upp
.
Sen vad gäller punkt 1 tror jag som vi varit inne på tidigare att vi alla är individer. Dvs, alla har inte lika stort behov av sex.
Wow, intressant. Jag har läst att kvinnor får högre sexlust uppe i åldrarna ? Då kanske man har något att se framemot då. Min kåthet har varit mer eller mindre oförändrad om jag varit i förhållande eller inte. Trötthet är väl det som påverkar mest. Däremot blir man kanske lite mer påmind när man har en attraktiv partner omkring sig hela tiden :P.
Det där med kåthet upp i åldrarna tror jag helt enkelt bara är att då nånstans accepterar man att man gillar och är trygg sig självWow, nu vet jag inte om det är riktat till mig eller nån annan. Jag håller med alla dina punkter! bra skrivet. Som taget ur mina tankar och beteende i relationer. Så om det var riktat till mig har jag redan växt upp
.
Sen vad gäller punkt 1 tror jag som vi varit inne på tidigare att vi alla är individer. Dvs, alla har inte lika stort behov av sex.
Wow, intressant. Jag har läst att kvinnor får högre sexlust uppe i åldrarna ? Då kanske man har något att se framemot då. Min kåthet har varit mer eller mindre oförändrad om jag varit i förhållande eller inte. Trötthet är väl det som påverkar mest. Däremot blir man kanske lite mer påmind när man har en attraktiv partner omkring sig hela tiden :P.
Det är intressant att många här skriver att det behövs rätt karl för att väcka sexlusten till liv. Har ni inget behov när ni är singlar alltså ?Utan det är mannens ansvar att väcka den ?
Jag tror man menar lusten till karln i fråga.
Det är intressant att många här skriver att det behövs rätt karl för att väcka sexlusten till liv. Har ni inget behov när ni är singlar alltså ?Utan det är mannens ansvar att väcka den ?
Det finns ju ONS o KK + diverse sexleksaker att ta till om det skulle behövas.Det är intressant att många här skriver att det behövs rätt karl för att väcka sexlusten till liv. Har ni inget behov när ni är singlar alltså ?Utan det är mannens ansvar att väcka den ?