Så du är alltså alltid positiv och glad även vid en separation ? Grattis till dig i så fallNej. Man väljer om man vill bli bitter eller inte.
Kan man inte låta bli att bli det kan man söka hjälp hos psykolog tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du är alltså alltid positiv och glad även vid en separation ? Grattis till dig i så fallNej. Man väljer om man vill bli bitter eller inte.
Kan man inte låta bli att bli det kan man söka hjälp hos psykolog tex.
Så du är alltså alltid positiv och glad även vid en separation ? Grattis till dig i så fall![]()
Det saknas inlägg från lite mer erfarna män som ligger någotsånär jämnt fördelade vad gäller ålder, livserfarenhet osv.. Vilka kan vi locka hit?
Jag provar med @Anders @Sezziyanen @sjoberga @Oldie vad finns det för fler?
Förklara för mig vad bitter är och varför jag är det ?Men att bli bitter är något helt annat.
Förklara för mig vad bitter är och varför jag är det ?
Enligt din bedömning behöver jag pshykolog ?
Tråden tog fart i nutid på sid 2-3 nånting. Ett par yngre män (som jag uppfattar det) tror att kvinnor har lägre libido/mindre sexlust än män o att det är ovanligt att pippa mer eller mindre dygnet runt när man är nykär.Jag har inte läst hela tråden men både kräks och blir riktigt ledsen av TS startinlägg. Sjukt och hemskt, verkar det vara.
Tråden tog fart i nutid på sid 2-3 nånting. Ett par yngre män (som jag uppfattar det) tror att kvinnor har lägre libido/mindre sexlust än män o att det är ovanligt att pippa mer eller mindre dygnet runt när man är nykär.
Mycket låg sexdrift och dåligt sex. Jag har haft så få orgasmer så att jag kan räkna dem på ena handens fingrar. I den nykära perioden hade vi sex hela nätterna men jag tyckte ärligt talat bara att jag blev öm. För att "spara" mig började jag då bli väldigt aktiv på att suga eftersom jag var öm.
Du skrev själv att du var bitter. Jag har inte gjort någon bedömning mer än svara på det du skrev.
Och heller inte sagt att DU behöver psykolog. Jag har påtalat att man inte behöver bli bitter. Vilket du skrev var klart man blev av dåliga relationer.
Jag påtalade att man har ett val.
Och om man nu inte klarar av på egen hand styra sig så man inte blir bitter finns hjälp.
Man har alltså som minst valet att ta hjälp och behöver inte bli bitter.
Jag tror de flesta av oss har några misslyckade relationer i bagaget. Man behöver inte bli bitter för det.
Det är så enkelt att de gånger jag har betett mig på ett sådant sätt att kvinnan har velat ha mig, så har jag pippat ofta.
Jag frågar bara för egen nyfikenhet. Du behöver inte svara om du inte vill!
Hur gammal är du och din partner?
Har du haft fler sexpartners än den du nämner?
Tråden tog fart i nutid på sid 2-3 nånting. Ett par yngre män (som jag uppfattar det) tror att kvinnor har lägre libido/mindre sexlust än män o att det är ovanligt att pippa mer eller mindre dygnet runt när man är nykär.
Ett tips; presentera dig inte för din flickvän med en ros i munnen. Eller vad vet jag, vissa kanske gillar sånt!Ok, är det som din profilbild. Men en ros i munnen eller ?![]()
Det finns säkert kvinnor som går igång på en ros i munnen. Men sannolikt finns det fler som inte gör det.Ok, är det som din profilbild. Men en ros i munnen eller ?![]()
Fast alla är ju individer. Sen att många gillar samma saker kommer vi ju inte ifrån.Det finns säkert kvinnor som går igång på en ros i munnen. Men sannolikt finns det fler som inte gör det.
Det är väldigt sällan man dejtar den homogena gruppen kvinnor, utan det blir mest olika individer.
Så man är lite tvungen att läsa av för att det ska bli bra.