sexobjekt eller flickvän?

Förklara för mig vad bitter är och varför jag är det ?
Enligt din bedömning behöver jag pshykolog ?

Du skrev själv att du var bitter. Jag har inte gjort någon bedömning mer än svara på det du skrev.
Och heller inte sagt att DU behöver psykolog. Jag har påtalat att man inte behöver bli bitter. Vilket du skrev var klart man blev av dåliga relationer.
Jag påtalade att man har ett val.
Och om man nu inte klarar av på egen hand styra sig så man inte blir bitter finns hjälp.
Man har alltså som minst valet att ta hjälp och behöver inte bli bitter.

Jag tror de flesta av oss har några misslyckade relationer i bagaget. Man behöver inte bli bitter för det.

Jag har inte läst hela tråden men både kräks och blir riktigt ledsen av TS startinlägg. Sjukt och hemskt, verkar det vara.
Tråden tog fart i nutid på sid 2-3 nånting. Ett par yngre män (som jag uppfattar det) tror att kvinnor har lägre libido/mindre sexlust än män o att det är ovanligt att pippa mer eller mindre dygnet runt när man är nykär.

Mycket låg sexdrift och dåligt sex. Jag har haft så få orgasmer så att jag kan räkna dem på ena handens fingrar. I den nykära perioden hade vi sex hela nätterna men jag tyckte ärligt talat bara att jag blev öm. För att "spara" mig började jag då bli väldigt aktiv på att suga eftersom jag var öm.

Mycket låg sexdrift och dåligt sex. Jag har haft så få orgasmer så att jag kan räkna dem på ena handens fingrar. I den nykära perioden hade vi sex hela nätterna men jag tyckte ärligt talat bara att jag blev öm. För att "spara" mig började jag då bli väldigt aktiv på att suga eftersom jag var öm.

Jag frågar bara för egen nyfikenhet. Du behöver inte svara om du inte vill!

Hur gammal är du och din partner?
Har du haft fler sexpartners än den du nämner?

Du skrev själv att du var bitter. Jag har inte gjort någon bedömning mer än svara på det du skrev.
Och heller inte sagt att DU behöver psykolog. Jag har påtalat att man inte behöver bli bitter. Vilket du skrev var klart man blev av dåliga relationer.
Jag påtalade att man har ett val.
Och om man nu inte klarar av på egen hand styra sig så man inte blir bitter finns hjälp.
Man har alltså som minst valet att ta hjälp och behöver inte bli bitter.

Jag tror de flesta av oss har några misslyckade relationer i bagaget. Man behöver inte bli bitter för det.

Justja, glömde visst att jag skrev det :D.
Ja, alltså jag gräver ju inte en grop i marken för att en relation tar slut. Men helt klart så tar det ett tag innan man kan gå vidare.
Den här tråden ger mig ändå förhoppningar på att en relation kan vara mkt bättre och att jag inte hittat rätt ännu bara :).

Jag skulle vilja påstå att det är helt upp till mig hur mycket jag får pippa i mina förhållanden. Men det har tagit mig ett liv att komma till den insikten.

Det är så enkelt att de gånger jag har betett mig på ett sådant sätt att kvinnan har velat ha mig, så har jag pippat ofta.

Tråden tog fart i nutid på sid 2-3 nånting. Ett par yngre män (som jag uppfattar det) tror att kvinnor har lägre libido/mindre sexlust än män o att det är ovanligt att pippa mer eller mindre dygnet runt när man är nykär.

Alltså i början är det kaninvarning och sedan blir det mer balanserat, när man hittar fler sätt att umgås på och liksom den största passionen hamnar på en rimlig nivå - men återkommer regelbundet. Ser inte hur det är könsbaserat - men jag har inte hur mycket erfarenhet som helst att dela.

Relativt få partners. Det dröjde typ 30 år innan jag fick uppleva en orgasm. Och det var bara på ett ONS så det var inga känslor inblandade men mannen visste vad han gjorde.

Jag blir väldigt guiltad, och pressad och ''det är så synd om mig som inte får ligga''. Det är SÅ sjukt avtändande så det finns inte.

Men oj om han inte tjatar och istället beter sig som en människa som inte hela livet kretsar runt att ligga så oops så blir det sex.

Jag vill inte ha sex pga att jag känner mig fet och han vill gärna ligga 2 ggr per dag.
Men skulle inte säga att jag har lägre ''sexlust'' jag blir kåt men vill inte ligga. Tar hellre hand om det själv faktiskt. Vad sorgligt det låter, men jag känner mig inte ok nog med min kropp för att vilja så mycket sex.

Det finns säkert kvinnor som går igång på en ros i munnen. Men sannolikt finns det fler som inte gör det.
Det är väldigt sällan man dejtar den homogena gruppen kvinnor, utan det blir mest olika individer.
Så man är lite tvungen att läsa av för att det ska bli bra.
Fast alla är ju individer. Sen att många gillar samma saker kommer vi ju inte ifrån.
Jag försöker att hela tiden läsa av och är hellre lite försiktig i början oavsett vad det handlar om.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 374
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka