+1De låstes väl för att de nått 2000 inlägg eller var gränsen nu går? Så som alla andra trådar gjorts tidigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1De låstes väl för att de nått 2000 inlägg eller var gränsen nu går? Så som alla andra trådar gjorts tidigare?
Samtidigt som den här tråden initieras blockerades väl de andra på samma ämne. Med bla hänvisningen att SD minskade. Så rent logiskt torde väl ett namnbyte vara på sin plats, om det nu inte är så att det svider för mycket
Dessutom var det väl en moderator som dels blockerade en tråd och dels tog bort en tråd som belyste den nya situationen. Om det är jobbigt? nej men ack så talande för den hantering som burit fram SD till dagens siffror.
Jag röstar inte SD jag röstar på M. Men det hindrar inte att jag anser att M;s tidigare agerande bäddade för SD. Sent omsider vaknar nu de etablerade partierna...
Knappast de senaste trådarna, där var det väl en eller två inlägg....
Konstigt, den försvunna tråden handlade inte om sdMen det var ju för att det redan fanns en tråd om samma ämne. Sånt händer ju också hela tiden.
Konstigt, den försvunna tråden handlade inte om sd
Nej, om de etablerade "gamla" partierna.Vad handlade den om då? Invandring?
Snart blir det nyval . Lövet är nu nere för räkning. Jag tror inte han orkar längre snart. I senaste undersökningen som SKOP presenterar så har den sk förtroendebalansen för Lövet har rasat till minus 22 . "Det är ingen tvekan om att hanteringen av flyktingströmmen har bidragit till det låga förtroendet.", säger Skops analytiker Birgitta Hultåker i en skriftlig kommentar.Nej, om de etablerade "gamla" partierna.
Att vänstern alltid försökt gödsla med andras resurser är inte förvånande, men nu inser nog de flesta vad som skulle hända om man, bildligt talat, släppte in den geten i (trädgården) regeringsarbetet
Och, nekas någon i Danmark att söka asyl?
Inte så vitt jag vet. Danskarna själva säger ju: sök asyl eller återvänd till Tyskland....
Att hon har mage att hävda att Stefan Löfven sviker Alan Kurdi samtidigt som hon debatterar för att behålla asylrätten...
Får förtydliga detta kanske: Asylrätten innebär att människor som tar sig till Sverige/Europa har rätt söka asyl här. Eftersom de allra flesta inte har några lagliga möjligheter att ta sig hit så skapar det farliga illegala vägar som leder till att många drunknar. Asylrätten bör därför tas bort och ersättas med kvotflyktingsystemet fullt ut.
Snart blir det nyval . Li
Vad är urk? Om du menar att vi låter tusentals människor drunkna istället för att transportera dem hit under säkra förhållanden så håller jag med.
Den Riksdag som du har varit med och röstat fram har iaf beslutat att alla flyktingar inte är välkommna in i vårat land Sverige trots asylrättenFör att regeringen har dåliga oppinonsiffror? Asg
Det är då normalt sett regeringar ser till att det inte blir nyval.
Du får vänta ett tag till (till sd får 50%) innan socker-kenta blir propagandaminister och förbjuder fira medier.
Dessa partier är ju kända för sina realistiska bedömningar av verkligheten... Och förhoppningsvis så blir det inte fler som faller för deras locktoner än vad de är idag,,Just nu är ju vänstern och centern de enda oppositionspartierna när det gäller de skärpta gränskontrollerna. Kanske kan det ge dem proteströster?
Dessa partier är ju kända för sina realistiska bedömningar av verkligheten... Och förhoppningsvis så blir det inte fler som faller för deras locktoner än vad de är idag,,