Någon av dem borde vara ulv i alla fall. Men det finns en teorietisk risk att du har totallurat mig och är ulven, men då förtjänar du att vinna.
![]()
Haha, såg nu att jag skrivit ulv på bägge
Menade att FiaM är ulv och Snurrfian tvilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon av dem borde vara ulv i alla fall. Men det finns en teorietisk risk att du har totallurat mig och är ulven, men då förtjänar du att vinna.
![]()
Haha, såg nu att jag skrivit ulv på bäggegäller att helgardera sig!
Menade att FiaM är ulv och Snurrfian tvilling
Enbart det? Jag har också haft Mirtai som god enbart baserat på det men började fundera lite smått på om det verkligen stämmer efter att fio åkt igår.Mirtai tycker jag borde vara god baserat på hur hon röstade ut lobelia.
Enbart det? Jag har också haft Mirtai som god enbart baserat på det men började fundera lite smått på om det verkligen stämmer efter att fio åkt igår.
I och med att fio var god så ställdes det jag trodde på ända.Kan du utveckla hur du menar att fios godhet ändrade på det?![]()
Men alla utom 4 lade udda/förstaröster så det är inte konstigt att det blev några följdröster. Men jag kan tänka mig att en ulv gärna undviker att lägga första andrarösten.
Jag tror det kan gömma sig onda bland alla röster men man måste börja någonstans![]()
Varför skulle en ulv undvika just första andrarösten? Och inte första rösten eller första 3:e rösten exempelvis?
För att sticka ut så lite som möjligt bland alla udda röster.
Och det är just den rösten som sticker ut och ingen annan? Och oavsett resultatet i omröstningen? Och det är bara om en ond lägger den som den sticker ut och riskerar att dra till sig blickarna?
Jag tittar mer på omröstningen i stort än försöker peka på att vissa röster är mer misstänkta. Ulvarna gör ändå lite hur som ändå och ganska ofta som ulvar inte bör göra.
Så din teori är alltså att Myrten/Snurris är god utifrån att hon lägger första andrarösten?
16.42 Habina röstar på quarter4ever
17.41 cirkus röstar på lilltess
17.46 Mirtai röstar på TeamLundVer
19.42 Blacksmithfarm röstar på FiaM
21.23 Myrten röstar på TeamLundVer
21.35 Lilltess röstar på FiaM
21.40 quarter4ever röstar på Lobelia
21.44 Artline röstar å Mirtai.
21.45 FiaM röstar på TeamLundVer
21.45 fio röstar på Cirkus
21.52 Lobelia röstar på cirkus
Jag tror jag ska komma ihåg det så jag också kan bli godförklarad![]()
Nej hon kan mycket väl vara ond.
Varför får jag plötsligt känslan av att @quarter4ever @Mirtai och @Artline är goda, som febrilt försöker hitta någonting misstänksamt, medan ulvarna bekvämt lutar sig tillbaka och tänker "haha, ni hittar oss aldrig".![]()
Påminner om det här![]()
Förstår inte alls vad du menar?Eller kanske att vi har lite låsta positioner i leken.![]()
ja det är synd om de i goda lyan
I och med att fio var god så ställdes det jag trodde på ända.
Att du är siad som god tvivlar jag inte på, inte heller att Artline försökte peka ut Snurrfian som sin tvilling. Då var det q och Mirtai kvar eftersom jag som sagt vet att jag själv är god. Det som gjorde att jag började fundera på Mirtai var på grund av q´s kommentar om att det var viktigt att ingen god åkte ut i samband med DL2. Ett tag såg det ut som att jag skulle åka i den lynchen och hon trodde ju tydligen att jag var den goda tvillingen där. Goda hade mer att vinna på att tvillingarna skulle vara kvar än onda så det gjorde att jag satte henne som god vilket bekräftades när hon käkades.
Mirtais röst på Lobelia skulle kunna vara ett alibi, en sak som slår mig nu är att Lobelia inte försvarade sig innan lynchen och det brukar hon göra när hon blir misstänkt.