Rekomendera bok!!

R

RebeckaKihlberg

Måste passa på att rekomendera en ny bok om körning skriven av Anders Eriksson.

Den billigaste finns för 141kr på www.bokus.com (ISBN 9153426339)

Kanon bok!!

Sv: Rekomendera bok!!

Har två andra häften av AE och de är MYCKET bra :)
Ska önska mig den här boken i julklapp :D

*ger upp* i väntan på svar:devil: .. jag tar reda på det själv. Så nu är boken beställd:)

Nja..det är en faktabok...med bilder

AKB:
Sorry att jag inte svara innan... är lätt stessad denna veckan.

Den där verkar intressant! :)
Har ju dom tre häftena om körning/tömkörning + filmen om körning av AE vilka jag tycker är riktigt bra!

Priset är inte så farligt heller ..faktum är att där finns en del billiga hästböcker...jag brukar gå in på "T*dningen R*dsports" hemsida och kolla vilka böcker som ser intressanta ut..sen kollar jag priset på Bok*s...det kan skilja ganska mycket faktiskt.

....har faktiskt väntat på den boken ett tag då jag visste att den var på G...tror den släpptes för ca 1½vecka sen.

Ni som har beställt och fått boken nu, vad tycker ni om den?

Det va helt okej..Men som blåbär så va den nog lite avancerad för mig..

Jag är mest inne på tömkörning, men jag kanske kan ha nytta av den ändå. Går den in ordentligt på olika övningar som man kan använda sig av "från marken" också?

Jag har bara skummat igenom den,men så där väldigt mycket om tömkörning tycker jag inte där står..där är något kapitel om inkörning, men inga direkt vidar-utvecklade träningstips när man jobbar hästen på töm.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
5 112
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 272
Senast: Shpongle
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 112
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 289
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård