Värför?! Hon är väl så väldigt trevlig och sympatisk för att inte tala om "avelsintelligent"
Verkligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värför?! Hon är väl så väldigt trevlig och sympatisk för att inte tala om "avelsintelligent"
En i övrigt bra hund? Vad menar du med "inte kan bete sig"? Vissa grejer handlar ju om förarstyrning.Skulle ni avla på en hane som inte kan bete sig när den är i närheten av tikar som löper?
Nej.Skulle ni avla på en hane som inte kan bete sig när den är i närheten av tikar som löper?
Hur menar du med "inte kan bete sig"?Skulle ni avla på en hane som inte kan bete sig när den är i närheten av tikar som löper?
En i övrigt bra hund? Vad menar du med "inte kan bete sig"? Vissa grejer handlar ju om förarstyrning.
Hur menar du med "inte kan bete sig"?
Finns ju nästan ingen könsmogen hane som är helt och totalt oberörd av höglöpande tikar.
Det är ju inte direkt önskvärt att de påverkas så hårt av löptikar, oavsett ras.Jag menar hela löpet och att den inte kan fokusera på sitt jobb, slutar äta etc.
Nej. Det skulle jag inte avla på.Som inte kan koncentrera sig vid arbete. Som slutar äta eller springer runt och stressar/gnäller eller rymmer för att ta sig till tiken.
NejJag menar hela löpet och att den inte kan fokusera på sitt jobb, slutar äta etc.
Eller så har den en sunkig förareJag pratar med några amerikaner som påstår att man inte kan avla bort det här överdrivna sättet på en hanhund och att det inte nedärvs öht.
Jag tycker att om hunden inte kan koncentrera sig pga löptik så kanske den inte är lämplig att använda i aveln då den uppenbarligen inte kan arbeta under distraktioner, att viljan att arbeta inte är tillräckligt hög.
Precis.Eller så har den en sunkig förare
Skulle ni avla på en hane som inte kan bete sig när den är i närheten av tikar som löper?
Hahahah alltså jag får hjärnblödning av denna människa på schäferforumet
Det förstår jag Igår brann det av ordentligt i mitt huvud och jag var tvungen att skriva precis vad jag tyckte om henne Otrevlig och osympatisk är väl iof det minsta man kan kalla henne!
Jahaaa det var du
Ja det är ju ändå snällt skrivet..
och @Mercy Gissa varifrån den vettiga dobbis människan som skrev i slutet har köpt sin hundJahaaa det var du
Ja det är ju ändå snällt skrivet..