Och här är mail svaret på när kan jag hämta dom......
Googel har gjort ett utmärkt jobb med stavningen,men ord ordningen är det lite si å så med:
Hej , vi har tagit några bilder av våra valpar kvar. Jag har bifogat bilder på det här meddelandet. Jag har också bifogade bilder av sin mor, så att du ser hur de blir när de växer upp.
våra valpar är nu bara 14 veckor gammal, men mycket redo för nya hem.
Vi har skrivit sina namn i enlighet med sina halsband färger nedan: -
Blå - Tommy
Röd - Lisa
Gul - Kim
Lila - Stacy
Kim, Lisa och Stacy är flickor, medan Tommy är en pojke.
Jag har också bifogat en kopia av sin stamtavla på det här meddelandet.
Vi är en liten kennel här i Polen, Warszawa. och vi har även en filial i Brasilien. så vi måste leverera valparna till dig.
De flesta av våra hundar räddades från gatorna. medan vissa var oönskat av sina ägare, och ännu värre, missbrukas. Vi erbjuder dem husrum och jag är en uppfödare också.
så göra vinst med dessa hundar är inte min högsta prioritet, utan att ge dem till familjer som kommer att ge dem all den kärlek och omsorg de förtjänar i en bättre plats.
Jag försöker att hålla mina valpar så prisvärd som möjligt. I det här fallet 3500kr är allt du måste betala för varje valp, beloppet täcker kostnaderna för leverans och pappers avgifter för varje valp till din leveransadress i Sverige. valpen kommer att levereras till ditt hus adress på mindre än 36 timmar efter bokning och betalning.
Jag kan göra ett specialpris för dig om du väljer att ta mer än en valp.
Efter att ha mottagit valp och du är nöjd kan du göra donationer. Detta är inte obligatoriskt, men du kan om du vill
alla våra valpar är avmaskade, vaccinerade och med EU-pass.
våra valpar kommer med ett års hälsa garanti. vi bara använda kungliga Canine livsmedel för dem. En påse med mat kommer att skickas med varje valp. och en utbildning DVD / mat handbok om hur man tar hand om din nya valp.
Vi rekommenderar att du håller din nya hund inomhus under en period av 1-2 veckor för att ge dem tid att vänja sig vid omgivningen. långsamt införa valpar i ett neutralt öppet område. de är kattlådan tåg.
När behöver du valparna?
vilka av våra valpar är du mest intresserad av?
vad är din adress?
valpen kommer att levereras till ditt hem om du föredrar. ni kommer att informera oss om du är villig att plocka upp valp / valpar?
Du kan nå oss på skype: karolinaestera
telefon: 011964557810
svara snart
Mvh