Är man så okunnig passar nog en fläskweiler bättre.Eftersom varg lämnar så bra psyke efter sig så varför inte föreslå en Rottvarger för henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man så okunnig passar nog en fläskweiler bättre.Eftersom varg lämnar så bra psyke efter sig så varför inte föreslå en Rottvarger för henne?
Varghybrider måste ju vara askalas att ha vid riving av hus och hem
Varför inte korsa med gris? Bara att ta nån ras med knorr på svansen..... Mops?Och om man vill ha trädgården ordentligt uppgrävd och inte får tag på en flock grisar.
Äsch, då räcker det med en lagottoOch om man vill ha trädgården ordentligt uppgrävd och inte får tag på en flock grisar.
Du kan ju spela intresserad men claima att din tik är 50/50 av samma ras och fråga om stam så att det inte blir inavelSåg rött idag när jag såg en annons där ägarna bjuder ut sin corgihane till avel. I annonsen står det att hunden endast har en testikel nere (!!), att dom inte vet om det kommer att påverka parningen (öh.. kunskapen på topp!) och att hunden brukar kissa ner sig i sömnen pga detta........ Man blir ju mållös för mindre! Funderar skarpt på att skriva ett upplysande svar, alternativt ta reda på vilken uppfödare hunden kommer ifrån och berätta för denne vad som är på gång...
Du kan ju spela intresserad men claima att din tik är 50/50 av samma ras och fråga om stam så att det inte blir inavel
HoR?Nu kan man få en rottis på avbetalning, endast 1690 kr/mån. Nån som vill slå till?
Nu kan man få en rottis på avbetalning, endast 1690 kr/mån. Nån som vill slå till?
Såg rött idag när jag såg en annons där ägarna bjuder ut sin corgihane till avel. I annonsen står det att hunden endast har en testikel nere (!!), att dom inte vet om det kommer att påverka parningen (öh.. kunskapen på topp!) och att hunden brukar kissa ner sig i sömnen pga detta........ Man blir ju mållös för mindre! Funderar skarpt på att skriva ett upplysande svar, alternativt ta reda på vilken uppfödare hunden kommer ifrån och berätta för denne vad som är på gång...
Jösses. Finns de kvar? Förundras över hur den typen av uppfödare lyckas hänga kvar i branchen år efter år.Eh, va?
Förresten, tror jag förstår.
Japp, därifrån
Tycker det är kul att kolla på blandrasannonser när de skriver ut att hunden är blandning mellan x och x och hunden på bilden har en färg som inte existerar i någon av raserna eller som i kombination skulle kunna uppstå (eller är väldigt osannolik) genom blandning av de två/fler raserna.
Tänkte på den här tråden igår när jag läste annonser.
"Chihuahua/pomerian åh mkt lite schipperke uppväxta i hemmiljö med barn åh andra hundar.
finns finns nu bara en kille bild 1kvar av 6 som vill få egen matte åh husse .
leveransklara 5juni
dolda fel försäkrade,samt försäkrade vetrinärbesiktigade,vaccinerade,chippade. avm 3 ggr
5000:-
Har även 2 st tibbe valpar bild 2och 3 renrasiga utan stam på skk hanar 6000:-samt 1 tik blandning tibbe/schitzu/bordercollie 5000:-
leveransklara..."