Genetik vettu!
Ja jo JAG vet det. Menar mest att det faller som argument om man vill låtsas som att det är fästingmedlet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Genetik vettu!
Och mopsar ska snarka, oavsett om de är vakna eller sover .Samt att schäferklåda o schäfermage är helt normalt.
Och mopsar ska snarka, oavsett om de är vakna eller sover .
Allting skylls på vissa fästingmedel nu för tiden - precis alltDet nya är att skyĺla allergier på fästingmedel.
Iaf i olika facebookgrupper.Allting skylls på vissa fästingmedel nu för tiden - precis allt
Undrar hur föräldradjurens ED/HD ser ut?Hur kommer det sig att blandisar sällan bara består av två raser utan flera stycken?? Och då fruktansvärt olika dessutom. Annons som jag hittade på fb:
7 valpar kom den 29 Mars. Mamman är ridgeback , amstaff och engelsk mastriff. Pappan är amstaff. Vid leverans vid 12 veckor är dom vacinerade ,avmaskade och chipmärkta. Kan tingas mot en handpening på 1500 som inte fås tillbaka vid ånger.. Fler bilder finns vid intresse.
Eller på fästingsjukdomar.Allting skylls på vissa fästingmedel nu för tiden - precis allt
Får mig att tänka på någon slags maträtt.Någon som vågar gissa vad en coocapoochi är för något?
Får mig att tänka på någon slags maträtt.
Har lust att svara "prosit!"Någon som vågar gissa vad en coocapoochi är för något?
Cocker-pudel-chihuahua antar jag. Coocapoo är väl bara en felstavning av Cockerpoo som ju är rätt vedertaget numera och chi är en vanlig förkortning av chihuahua.Någon som vågar gissa vad en coocapoochi är för något?
Haha Ja jag funderade på om cooca stod för cockerspaniel och cavalier men det kan säkert vara en felstavning också.
CoCaPooChi alltså? Vore ju felstavat även då i så fall men ja den möjligheten finns ju tyvärrHaha Ja jag funderade på om cooca stod för cockerspaniel och cavalier men det kan säkert vara en felstavning också.
Känner ett plötsligt begär efter en CoCaPooChi som heter Hoochie.
Tror ni hon kan vara användbar i min framtida labradoodle kennel på något sätt?
Minst!Absolut! Du kan ju kanske avla fram en minivariant av Labradoodle! En sådan blir säkert värd bortåt 50.000 kr/styck.