Jag behöver också in där så som erfaren uppfödare kan jag bistå med råd o hjälp
Perfekt, det här kommer att gå som på räls!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Örebro? Då kan jag in på Bauhaus också
Suck... Förut dök det upp en film på en trubbnos i mitt nyhetsflöde på Facebook. "Stackars hunden som försöker sova bredvid" var väl kommentaren till den filmen, ungefär. För ja, trubbnosen snarkade en hel del.
Nu fick jag se att denna trubbnos är parad och ska ha valpar om ett tag. Hanhunden? Smala streck till näsborrar och stora, hängande läppar...
Förmodligen blir det bra utställningsfluff av valparnaVad sägs om aussievalpar för 16 000 kr styck, från en tik som är lååångt under medel på nyfikenhet/orädsla, samt en bra bit under medel på både socialitet och lekfullhet, och trots att tiken är född 2013 är hennes enda meriter ett gk anlagsprov i viltspår och tre utställningar? Det är väl ett kap? Hanen är även han född 2013, finns inga uppgifter på varken hunddata eller avelsdata om MH, HD, ED eller eventuella tävlingsresultat..
Fast tiken har ju bara fått Excellent 2 gånger, och V en gång.. Så inte ens utställningsmeriteradeFörmodligen blir det bra utställningsfluff av valparna
Fast tiken har ju bara fått Excellent 2 gånger, och V en gång.. Så inte ens utställningsmeriterade
Precis vad vi behöver i brukshundsavelnDå blir det sällskapsfluff då.
Nä, på hunddata syns det väl inte. Då finns det inte...Kul när det planeras valpar på en tik som har fyra halvsyskon med epilepsi... Men nix pix, inga konstigheter med hälsan!
Nä, på hunddata syns det väl inte. Då finns det inte...
Ja, otroligt vilka undanflykter folk kan komma medOch syns det så är det pga att valpen fått för mycket motion, för lite motion, fel kost, fått fel fästingmedel, suttit i hundgård, tränats fel, blivit vaccinerad, inte blivit vaccinerad, haft sele på sig, haft halsband på sig.... .
Instämmer. Jag tycker även allergier borde stå med. Alldeles för många uppfödare som mörkar...Tycker att det är synd att epilepsi inte syns på hunddata...
Det nya är att skyĺla allergier på fästingmedel.Instämmer. Jag tycker även allergier borde stå med. Alldeles för många uppfödare som mörkar...
Men då skulle man väl istället ha situationen att oseriöst folk inte går till veterinären för att utreda sina hundar, för då kan ju ofördelaktiga resultat hamna på hunddata
Samt att schäferklåda o schäfermage är helt normalt.Det nya är att skyĺla allergier på fästingmedel.
Det nya är att skyĺla allergier på fästingmedel.
Genetik vettu!Intressant att fästingmedlet påverkar vissa linjer mer än andra