Jag såg en hane till avel på Blocket för ett tag sen, språngavgiften var - 15 000!Måste stoppa in Floyd i lite labradoodleavel, tänk vad betalt jag kan få för parningarna. Säkert dubbla priset bara för att han är fox red
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg en hane till avel på Blocket för ett tag sen, språngavgiften var - 15 000!Måste stoppa in Floyd i lite labradoodleavel, tänk vad betalt jag kan få för parningarna. Säkert dubbla priset bara för att han är fox red
Jag såg en hane till avel på Blocket för ett tag sen, språngavgiften var - 15 000!
Precis. Lite matadoravel på Floyd och du kan sluta jobba
För en doodle? Undrar om jag kan annonsera ut Hebbe till avel, visserligen inga meriter från varesig jakt eller utställning men jag kan ju sänka priset till 10 000?Jag såg en hane till avel på Blocket för ett tag sen, språngavgiften var - 15 000!
Precis. Lite matadoravel på Floyd och du kan sluta jobba
https://www.blocket.se/malmo/Labradoodle_hane_finnes_for_avel_72945967.htm?ca=15&w=3För en doodle? Undrar om jag kan annonsera ut Hebbe till avel, visserligen inga meriter från varesig jakt eller utställning men jag kan ju sänka priset till 10 000?
Oj så jobbigt att läsa. Alla särskrivningar ger mig ännu fler gråa hår.
Oj så jobbigt att läsa. Alla särskrivningar ger mig ännu fler gråa hår.
Måste stoppa in Floyd i lite labradoodleavel, tänk vad betalt jag kan få för parningarna. Säkert dubbla priset bara för att han är fox red
Jag är mer chockad över att uppfödaren är ultraljudad och väntar 8 valpar!Oj så jobbigt att läsa. Alla särskrivningar ger mig ännu fler gråa hår.
Åh jäklarJag är mer chockad över att uppfödaren är ultraljudad och väntar 8 valpar!
Hans första tjej var en tik från en av de stora uppfödarna i landet som blev riktigt förtjust i honom och som idag har blivit ultraljudad och hon väntar minst 8valpar.
Jag är mer chockad över att uppfödaren är ultraljudad och väntar 8 valpar!
Hans första tjej var en tik från en av de stora uppfödarna i landet som blev riktigt förtjust i honom och som idag har blivit ultraljudad och hon väntar minst 8valpar.
Åh jäklar
Nu börjar vi snacka blandras på riktigt. Labrahuman?
Åh jäklar
Nu börjar vi snacka blandras på riktigt. Labrahuman?
Jag såg en hane till avel på Blocket för ett tag sen, språngavgiften var - 15 000!
AmatörerFrågade i dag vad språngavgiften var på hanen vi använder. Noll kronor. Och han har tävlat SM i IPO.
Normalt för Schäfer är 2000:-.
Vi schäferfolk är tydligen inga affärsmänniskor
Men gört mänscha, inga meriter alls måste ju vara värt minst 25 000! Hela aveln verkar ju köra "less is moore" på allt...För en doodle? Undrar om jag kan annonsera ut Hebbe till avel, visserligen inga meriter från varesig jakt eller utställning men jag kan ju sänka priset till 10 000?
Svärmor har en poo-tik som ser ut att vara övervägande pudel...
Ska vi mötas på närmsta parkeringsplats?
Jag behöver också in där så som erfaren uppfödare kan jag bistå med råd o hjälpÖrebro? Då kan jag in på Bauhaus också