Vi kan alltid ropa på @elle12Anmäler någon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan alltid ropa på @elle12Anmäler någon?
Men hur ser de utVerkar inte det här oerhört skumt!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Schäfer valpar http://www.blocket.se/vi/70708133.htm
Nu älskar jag dig en liten skvättJag har anmält annonsen. Till flera instanser.
Tokbra! Har du sparat skärmdumpar på annonsen?Jag har anmält annonsen. Till flera instanser.
Tokbra! Har du sparat skärmdumpar på annonsen?
@dobbis har ifall det behövsTokbra! Har du sparat skärmdumpar på annonsen?
Dobbis vet inte ens hur man gör en skärmdump
Skönt att veta att jag bara är näst sämst i världen på data och såndär ...pillipillDobbis vet inte ens hur man gör en skärmdump
Det var ca 20 när jag sökte på numretDet var inte bara jag som sökt på numret i schäferannonsen, 26st enligt hitta.se. Gissar att en del kommer härifrån givetvis inget reggat nummer.
Bra att du anmälde @Hyacinth !
Varsågod Jag älskar o hatar teknik,men lär mig bara det som gynnar mig i längden och skärmdumpar hör inte dit.Skönt att veta att jag bara är näst sämst i världen på data och såndär ...pillipill
36 nu. Stackars små liv.Det var ca 20 när jag sökte på numret
Såvitt jag har förstått vill SKK iofs tillåta "felfärgade" pudlar, men pudelklubben sätter sig på tvären.Du ser skk ser inte till hundarnas bästa...
Min personliga åsikt , jag går ur den klubben nu.
Har harlekinpudel själv och de är inte godkända pga färgen, men D höfter och hundar som opereras pga andningsproblem, som inte kan föda, som inte kan leka ... de godkänns och får fina poäng på utställningar, ush.
Det finns flera seriösa som avlar på "felfärgat" och är seriösa, det är godkänt "på kontinenten". Dessutom föds det ju "felfärgade" ur korrekt färgade linjer, så varför pudelklubben envisas att strula med färg är för mig obegripligt.Men köp av en seriös uppfödare då ?
Då stöttar du ju den uppfödaren snarare än SKK.
Och din pudel råkar inte vara från en viss uppfödare i Skåne, eller finns det fler som avlar på felfärgade pudlar ?
Apropå oseriös avel..