Borde kanske gjort det samtidigt är det ju kul att vara instruktör... Livet är helt enkelt fullt av svåra valGör som jag och ha OS-lov Sök semester redan nu, inför nästa OS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde kanske gjort det samtidigt är det ju kul att vara instruktör... Livet är helt enkelt fullt av svåra valGör som jag och ha OS-lov Sök semester redan nu, inför nästa OS
Nu sitter jag och tittar på någon typ av slalom. Noterar att åkarna har någon slags stor båge på hjälmen som går ner runt hakan. Är det någon som vet vad den är till för?
Aaah, såklart!Det är för att skydda ansiktet från att pinnarna slår till.
Ska bli spännande att se vad Finland kan göra mot Norge i stafetten.
Ska bli spännande att se vad Finland kan göra mot Norge i stafetten.
Jag tror det ffa blir en kamp -
Men hoppas svenskorna kan komma igen
Jag tror dom tar Udness Weng/Weng på första och andra så få det bara hänga med. Sen Johaug på tredje och så får hon skapa så stort avstånd som möjligt för Falla som får åka sista sträckan.Johaug kommer dessutom nog aldrig sätta sig på en sistasträcka igen då hon inte har nån vidare spurt. Hon förlorar ju 9 av 10 spurter mot vem som helst och några av de andra lagen kommer ha bra spurtare på sistasträckan. Vem ska Norge då sätta in på sistasträckan?
Jag tror dom tar Udness Weng/Weng på första och andra så få det bara hänga med. Sen Johaug på tredje och så får hon skapa så stort avstånd som möjligt för Falla som får åka sista sträckan.
Nej det tycker inte jag heller men jag tror kanske ändå att dom räcker. Det är ju i mitt tyckte Finland som är tuffast emot då. Vet inte hur det är med Haga. Det pratades om henne i början men inte hört något de senaste dagarna.Ja, det kan bli nåt sånt. Fast de två första har inte åkt bra hittills i OS. De åkte väl sprinten båda två och även loppet idag. Hur är det med Haga? Är hon med? Kan de slänga in henne?
Nej det tycker inte jag heller men jag tror kanske ändå att dom räcker. Det är ju i mitt tyckte Finland som är tuffast emot då. Vet inte om Haga är där. Det pratades om henne i början men inte hört något de senaste dagarna.
Slänger in wildcard; att byta ut Frida mot Emma Ribom.Jag tror att svenska laget blir (i ordning):
Maja
Frida
Ebba
Jonna
Maja ska bara hänga på täten och om möjligt dra i från. En av Frida och Ebba kommer möta Johaug och den får bara fokusera på att inte tappa för mycket och den andra på att dra ifrån alt. jaga ikapp så att Jonna kan få ett bra läge inför spurten där hon har goda chanser att knäcka vem som helst.
Ja efter ha hört hennes intervju samt läst att hon behövde ledas från mål så känner jag att det inte känns helt orimligt.Slänger in wildcard; att byta ut Frida mot Emma Ribom.