Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Stina har väl inte åkt så snabbt. Hennes åktider har ju inte varit i topp.
När hon fått till skyttet så har även åkningen varit bra, i paritet med Elvira m.fl. Det är lite svårt att jämföra åktider i skidskytte med längdåkning där det "bara" är att åka på utan hänsyn till skyttet. Dessutom är Stina skitduktig på "man-mot-man" (eller "kvinna-mot-kvinna" )körning.
En tanke bara när hon nu inte får åka något skidskyttelopp
Nej är väl det korta svaret på detJag har inte alls följt längdskidåkning i år, ser att det är 15 km herrar imorgon, har Sverige några bra åkare som kan hota på allvar?
Jag har inte alls följt längdskidåkning i år, ser att det är 15 km herrar imorgon, har Sverige några bra åkare som kan hota på allvar?
Jag har inte alls följt längdskidåkning i år, ser att det är 15 km herrar imorgon, har Sverige några bra åkare som kan hota på allvar?
Det kan du ge dig fan på att jag också görNope, imorgon hejar jag på Niskanen!
Kan de sluta med konstiga smeknamn på åkarna, tydligen är Bolshunov ”den ryska björnen” och Niskanen ”den finska björnen”
Ja just det, det sa de också. Överlag tycker jag det känns som att expertkommentatorn försöker vända ut och in på sig själv för att hitta så mycket superlativ som möjligt, det blir lite fånigtNiskanen kallade de för det finska lejonet. Jag blir mest fnissig när jag hör det... känns lite småfånigt.
Ja just det, det sa de också. Överlag tycker jag det känns som att expertkommentatorn försöker vända ut och in på sig själv för att hitta så mycket superlativ som möjligt, det blir lite fånigt
När hon fått till skyttet så har även åkningen varit bra, i paritet med Elvira m.fl. Det är lite svårt att jämföra åktider i skidskytte med längdåkning där det "bara" är att åka på utan hänsyn till skyttet. Dessutom är Stina skitduktig på "man-mot-man" (eller "kvinna-mot-kvinna" )körning.
En tanke bara när hon nu inte får åka något skidskyttelopp
Fast det är ju en icke-diskussion. Även om hon är på plats så är hon ju inte uttagen för något annat än skidskytte. Det är ju en annan gren.
Okej, nu ska vi tydligen ”njuta av Niskanens soluppgångsgula skidor”
Optimism gillar jag, men man måste ju vara lite realistisk också. Att Calle skulle göra ett bra lopp är inte orealistiskt, men att vara med och slåss om medaljer är inte speciellt troligt.Ja, och de är inte speciellt kritiska dessutom. När Calle Halfvarsson startade sa han att det skulle bli såå spännande att se vad Calle kan göra idag! Är han fågel eller fisk den här dagen? Alltså, har inte Calle varit fisk de senaste åren? Han har väl inte lyckats speciellt bra med något på några år? Jag tycker nog att kommentatorerna är lite väl optimistiskt lagda...