Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dubbla skärmar när Nils kör!Då är frågan: Ska man orkar titta på skridskorna för att få se guldet? Men såå tråkig sport att titta på! Eller ska man se skidskyttet som är en mycket mer spännande sport men där de svenska deltagarna inte lyckats så bra hittills?
Dubbla skärmar!Då är frågan: Ska man orkar titta på skridskorna för att få se guldet? Men såå tråkig sport att titta på! Eller ska man se skidskyttet som är en mycket mer spännande sport men där de svenska deltagarna inte lyckats så bra hittills?
Stämmer, tidsrapporteringen låg nere under stora delar av loppet. Kom igång mot slutetDe nämnde någon gång under sändning att de hade problem att få tider åkarna.
Ok att 10 000 meter skridsko inte orsakar samma hjärtstillestånd som en omhoppning om guld med ett lag på tre ryttare, men nog borde väl årets bragdguld vara grejat till Nils van der Poel i och med detta.
Tänkte också på det när Jonas tog över. De känns väldigt orutinerade.Svenska längdkommentatorerna är så dåliga. Konstiga kommentarer mest hela tiden och inte koll på läget. Idag glömde de Burman och under damernas skiathlon sa de inte ett ord om varken material eller valla. Att öht inte jämföra glid mellan åkarna är rätt märkligt.
Vilken skillnad när kommentatorerna tappade kontakten under damernas sprint och man fick lyssna på Jonas Karlsson istället från studion istället. Lite klassskillnad..
Räddar situationen gör också SVT:s livechat med Hård och Blomman under loppen
Men med tanke på kommentatorer så tipsar jag om att kolla på backhoppning! Fantastisk kvinnlig lite äldre (eller låter iaf så) kommentator som fick mig att fastna helt trots att jag är helt ointresserad av sporten.
Blev inte bara intresserad av tävlingen utan också själva kommentatorn vem är denna människa som trots att sporten knappt existerar i Sverige hade koll på varenda hoppare och deras livshistoria, var de bor, vad de brukar träna och typ alla länders förutsättningar inom sporten. Tydligen är det i Slovenien allting händer!