Bra frågaVad är det för konstiga soluppgångar de har sett??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra frågaVad är det för konstiga soluppgångar de har sett??
Optimism gillar jag, men man måste ju vara lite realistisk också. Att Calle skulle göra ett bra lopp är inte orealistiskt, men att vara med och slåss om medaljer är inte speciellt troligt.
Det är tillåtet för skidskyttar att starta i längdskidor. Det har hänt innan att länder lånat en skidskytt till stafetten. Norge övervägde att fråga om de fick låna Eckhoff men gjorde det inte efter att de tittat på när skidskytteloppen går. Schemat är förtajt med sprinten idga och jakten på söndag. Men Stina ska inte köra de loppen.
Aha, det var mer än vad jag visste. Jag trodde att uttagningen ”stängde” 19 januari och att det var finito efter det.
Producenterna har inte varit direkt lysande.Lite märkligt att kommentatorerna inte nämnde Burman alls under loppet när han ändå blev åtta, nog för att vi inte fick se honom i bild men har de inte resultat i datorn?
Nej absolut, men jag tänkte att de svenska kommentatorerna borde kunna hålla lite koll på de svenska resultaten även om åkarna inte syns i bild?Producenterna har inte varit direkt lysande.
det håller jag med om.Nej absolut, men jag tänkte att de svenska kommentatorerna borde kunna hålla lite koll på de svenska resultaten även om åkarna inte syns i bild?
Hörde ni stafettlaget?
Maja, Ebba, Frida och Jonna blir det.
Tror inte heller på Frida tyvärr. Som du säger, hon kommer köra hela vägen in i väggen, men den kommer nog förtidigt.Så synd att de inte tog bort Frida. Jag tror inte alls på henne. Jag ville ha in Stina där istället. Men det är ju ett mycket bra lag på pappret. Men tyvärr, jag tror inte på Frida. Jag tror att hon fysiskt och mentalt har för låg energi just nu. Hon kommer kämpa ända in i väggen däremot. Men jag tror att väggen kommer innan mållinjen...
Hur startar Norge? Vem får möta Johaug på sin sträcka?
Nej absolut, men jag tänkte att de svenska kommentatorerna borde kunna hålla lite koll på de svenska resultaten även om åkarna inte syns i bild?