Asså vilka dagar vi haft! igår och idag. Heja Sara Hector! Tror på en medalj till.
Ja, det är inte klokt!
Detta trots att skidskyttarna och längdåkarna (distans) inte motsvarat förväntningarna hittills.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså vilka dagar vi haft! igår och idag. Heja Sara Hector! Tror på en medalj till.
Curling!
0-0, de är i andra rundan nu bara.Inte alls kunna följa rapporteringen de där jobbmötena har varit i vägen. Mina arbetskamrater har inget sinne för prioritering liksom Att Sara åkte ur andra åket har jag dock snappat upp. Vad händer i curling @malumbub? Har snart ett jobbmöte till.
0-0, de är i andra rundan nu bara.
Jag som inte har ljudet på fattar inte varför ingen tar poäng. Är det nån taktik??
Taktik, tydligen. Om ingen tar poäng så behåller man sista sten, så Sverige har nu haft sista sten tre omgångar i rad.0-0, de är i andra rundan nu bara.
Jag som inte har ljudet på fattar inte varför ingen tar poäng. Är det nån taktik??
Exakt. Taktik.Taktik, tydligen. Om ingen tar poäng så behåller man sista sten, så Sverige har nu haft sista sten tre omgångar i rad.
Alltså, världens sämsta timing att vara instruktör varenda arbetsdag i två veckor, just precis nu missar ju allt...
Jag har tur som kan ligga i TV soffan med laptopen i knät och jobba. Annars är lov väldigt rimligtGör som jag och ha OS-lov Sök semester redan nu, inför nästa OS
Jag brukar också göra så, speciellt vinter-OS, men i år byter jag jobb istället.Gör som jag och ha OS-lov Sök semester redan nu, inför nästa OS