Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är "mjölk".Sproud är en vegan "mjölk" alltså? Jag har sett den, men jag fick för mig att det var typ grön juice på.ärtor.
Men då, jag tyckte Sprouds förpackning var fin! Jag menar, randigtVisa bifogad fil 20590
Och här är de:
Ny mejeriprodukt blir Ehrmanns caramelproteinpudding, som jag gillade!
Ny kyld produkt blir Coops lättkvarg med smak av ananas och passionsfrukt, som jag också gillade, lite svag smak kanske.
Ful förpackning blir Sprouds ärtdryck. Förpackningen kan jag väl inte tycka är någon hit Drycken var dock god! Först tyckte jag inte den smakade så mkt, men när den fått stå öppnad i kylen en stund smakade jag lite mer och ja, jag gillar den.. Lite sötaktig (inget socker i, men lite agavesirap) och god. Inte så stark smak, vilket kanske är bra så den tilltalar fler? Själv föredrar jag rätt starka smaker, men som sagt där finns en hint. Helt okej Ett miljöbra alt till mjölk! I konsistens påminner den om t ex Icas solhavre, tycker jag.
Vi har den på vår Willys Hemma. Kan dock inte svara på om alla Willys har. Den är inte kylvara så åtminstone vi har den bland andra icke kylda veganmjölkprodukter.Sproud vill jag också testa! Inte hittat nånstans här dock. Stod och kollade bland kylvaror och där vegandryckerna är idag men konstaterade att allt har jag testat, eller så är jag inte det minsta sugen på att testa
Jag har tyvärr 11 mil till Willys...Vi har den på vår Willys Hemma. Kan dock inte svara på om alla Willys har. Den är inte kylvara så åtminstone vi har den bland andra icke kylda veganmjölkprodukter.
Då blir det ju lite svårare. Har inte hunnit smaka men för 11 mil måste den nog vara magisk också.Jag har tyvärr 11 mil till Willys...
Jag har tyvärr 11 mil till Willys...
Det här tycker jag är en mycket intressant regelfråga! Min spontana känsla är Nej, men får inte kryssa flera kryss för en enda rätt. Men när jag sedan kommer till frågan Varför inte det då?, har jag inget svar.Får man kryssa flera rutor för samma rätt? Lagade nämligen till bland det godaste jag ätit av för mig nya råvoror och bjöd vänner på, i rekommendation från just dessa vänner fast jag kryddade annorlunda och använde en för mig ny krydda. Sumak kära folk sumak, jisses så gott!
Åh tack! Brukar beställa från apotea men hade inte en tanke på att den kunde finnas där.Finns på apotea också
Av samma anledning som en bok ger ett kryss.Det här tycker jag är en mycket intressant regelfråga! Min spontana känsla är Nej, men får inte kryssa flera kryss för en enda rätt. Men när jag sedan kommer till frågan Varför inte det då?, har jag inget svar.
Ja, sumak är väldigt gott! Användbart till lite av varje!
Sproud vill jag också testa! Inte hittat nånstans här dock. Stod och kollade bland kylvaror och där vegandryckerna är idag men konstaterade att allt har jag testat, eller så är jag inte det minsta sugen på att testa
Sproud är en vegan "mjölk" alltså? Jag har sett den, men jag fick för mig att det var typ grön juice på.ärtor.
Insåg att jag testade en ny kyld produkt i dag: sötpotatissallad. Alltså som potatissallad fast sötpotatis. Coops märke, "Smokin' hot". God! Innehåller äggula och finns visst en variant med creme fraiche också.
Borde också fixa en spelplan.
Sproud lät ju spännande!
Det med att bjuda någon... Jag antar att det måste vara en extern person? Eller räknas det när jag bjuder man och barn på något?
Jo, vist på ett sätt är den fin, men den såg liksom så himla trist ut där den stod bredvid de andra så jag kände att nä, det här kommer nog inte gå bra för dem.. men vem vet?Men då, jag tyckte Sprouds förpackning var fin! Jag menar, randigt
Håller just nu på att äta en ost jag aldrig ätit förut. ITALIAMO provolone. God! Lite syrlig.
Tidig morgon på jobbet innebar ypperligt tillfälle att prova en ny gröt, och därmed spara tid på att äta frukost hemma:
Den var... Inte jättegod. Lite för söt och konstgjord, trots att den inte innehåller något konstgjort alls. Nåja, jag fick ett kryss i alla fall!
Får man kryssa flera rutor för samma rätt? Lagade nämligen till bland det godaste jag ätit av för mig nya råvoror och bjöd vänner på, i rekommendation från just dessa vänner fast jag kryddade annorlunda och använde en för mig ny krydda. Sumak kära folk sumak, jisses så gott!
Bra! Bra resonemang! Jag köper det rakt av.Av samma anledning som en bok ger ett kryss.
Kryssen är ju till för att vi ska äta/läsa nya saker. Inte för att vi ska maximera kryssen på så få saker som möjligt.
Altså är det antalet böcker/ätna produkter vi räknar, framför antalet krysskriterier.
(väljer man andra regler blir det ett annan typ av syfte/mål med spelandet)
Ja, jag personligen tycker oatlys förpackningar är apfula, gillade den gamla som var blå med en bild på ett mjölkglas, blev alltid törstig av att se den, men med den nya, skitfula förpackningen verkar det gå bättre än någonsin för dem, så förpackning verkar inte spela så stor roll? Eller så skiljer sig min smak matkant från övriga befolkningensJo, vist på ett sätt är den fin, men den såg liksom så himla trist ut där den stod bredvid de andra så jag kände att nä, det här kommer nog inte gå bra för dem.. men vem vet?
Det med att bjuda någon... Jag antar att det måste vara en extern person? Eller räknas det när jag bjuder man och barn på något?