Kaninerna gillade det! Har varit med att göra chips på det också. Helt ok vill jag minnas.Jag har aldrig lyckats förmå ett marsvin att ens smaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kaninerna gillade det! Har varit med att göra chips på det också. Helt ok vill jag minnas.Jag har aldrig lyckats förmå ett marsvin att ens smaka!
Det har jag också gjort! Utan tvekan det bästa sättet att äta kirskål som jag har testat.Kaninerna gillade det! Har varit med att göra chips på det också. Helt ok vill jag minnas.
Du får göra som min kära mor, plocka de allra sprödaste och finaste på våren.Jag har aldrig lyckats förmå ett marsvin att ens smaka!
Lyssnade på Naturmorgon i P1 där de intervjuade en som gjort småkakor på ekollon. Det kanske vore nåt?Redan 65:e gången man äter typ kaveldun och det sägs smaka "som sparris" falnar nöjet lite.
Då klämmer jag ju både bjuda på hembakat och ny grönsak i ett!Lyssnade på Naturmorgon i P1 där de intervjuade en som gjort småkakor på ekollon. Det kanske vore nåt?
Haha Det visste jag inte att man kan äta! (Du ser, jag behöver boken. Eller snarare kan jag komma på några det skulle vara en kul present till).Redan 65:e gången man äter typ kaveldun och det sägs smaka "som sparris" falnar nöjet lite.
Den var MYCKET 70-talsaktig.Haha Det visste jag inte att man kan äta! (Du ser, jag behöver boken. Eller snarare kan jag komma på några det skulle vara en kul present till).
Då klämmer jag ju både bjuda på hembakat och ny grönsak i ett!
Är ekollon inte giftiga för människor?
Äsch då. Då får jag nog ge mig på cikorian. Det visade sig att de vildväxande har en stor bladrosett vid basen, så de var inte så blodfattiga som jag först befarade. Rosettens blad ser ut som spetsiga maskrosblad!Jack fruit äts väl mest som vegetarisk pulled pork, så då är det ju en grönsak. Jag är tyväŕr inte så imponerad.
Jag gjorde också den observationen när jag bildade mig genom en tripp till Skåne för några veckor sedan.Äsch då. Då får jag nog ge mig på cikorian. Det visade sig att de vildväxande har en stor bladrosett vid basen, så de var inte så blodfattiga som jag först befarade. Rosettens blad ser ut som spetsiga maskrosblad!
Annars är ju cassava en.möjlighet, om du inte redan har ätit det. Jag gjorde fufu häromåret. Mycket allmänbildande!Äsch då. Då får jag nog ge mig på cikorian. Det visade sig att de vildväxande har en stor bladrosett vid basen, så de var inte så blodfattiga som jag först befarade. Rosettens blad ser ut som spetsiga maskrosblad!
Kaveldun?Det här verkar roligt men skitsvårt! Har ni några bra tips på kryddor, grönsaker, eller produkter på K som går att hitta i vanliga butiker men som jag inte smakat?
Det här verkar roligt men skitsvårt! Har ni några bra tips på kryddor, grönsaker, eller produkter på K som går att hitta i vanliga butiker men som jag inte smakat?
Har du smakat kokosgrädde?Det här verkar roligt men skitsvårt! Har ni några bra tips på kryddor, grönsaker, eller produkter på K som går att hitta i vanliga butiker men som jag inte smakat?
Kaveldun?
Körvel?
Körvel och kokosgrädde är vanligt förekommande hemma, kaveldun har jag dock aldrig ätit men då måste jag lista ut var man kan plocka det först...Har du smakat kokosgrädde?
Kalles kaviar i nån udda variant? Eller är du vegetarian?Körvel och kokosgrädde är vanligt förekommande hemma, kaveldun har jag dock aldrig ätit men då måste jag lista ut var man kan plocka det först...