Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du glömde Snurrfians röst på Ceta idagSasse:
Elo 3
Klara 1
Lena 1
Fio 3
Ceta 3
Snurrfian:
Hedinn 1
Klara 5
Fio 2 (sent ingen risk för uttgång)
Fio 4 (tolkning?)
Cirkus:
Elo 1
Lena 1
Lena 2
Fio 1
Ceta 1
Och där skiljer vi oss åt.Jag tänker nog att hemlig kan vara den sista ulven, av anledningar jag (och även Hedinn) skrivit tidigare. Det är åtminstone hemlug jag reagerat på mest av henne och Snurrfian. De andra tror jag är goda, såvida de inte lurat mig helt.
I så fall applåder till Sasse.Så vad är det som gör Artline god? Om du är god och anser att du har belägg att Artline är god lämnar det enbart en storspelande Sasse som ulv.
Jag förstår. Jag är ju mest säker på din roll än övriga, om du inte lurat mig hela leken, så jag vill gärna luta mig tillbaka på dig. Jag får läsa hemligs inlägg igen mao.Och där skiljer vi oss åt.
Jag tvivlar mer på dig än på hemlig i så fall.
Och ta medvetet död på sina ulvkollegor och dessutom käka sin ledareI så fall applåder till Sasse.
Fast hon är extremt godförklarad.Och ta medvetet död på sina ulvkollegor och dessutom käka sin ledare
Känns ju mer som att ulvarna haft lite rörigt sinsemellan och dåligt flyt snarare?
Jag då, vad tror du om mig? Och varför är Artline utesluten ur lyan?Och där skiljer vi oss åt.
Jag tvivlar mer på dig än på hemlig i så fall.
Pågrund av det genomgående spelet ja. Iaf från min sida. Du kanske har annan informationFast hon är extremt godförklarad.
Karamell kan inte tänka mig är varg. Jag tror att ulvarna trodde att hon var siare.Bara för att jag inte tror att du är god?
Jag har liksom ingen annan att sätta i lyan om nu inte Karamellen eller Sasse är ulvar.
Vad tänker du om övriga deltagare?Karamell kan inte tänka mig är varg. Jag tror att ulvarna trodde att hon var siare.
De vibbarna tror jag inte att hon hade fått som ond. Jag tror hon är ensam god.
Just nu känns sasse väldigt intressant. Men väldigt märkligt av henne att lägga en tredjeröst på en ulv.
Varför just Sasse?Karamell kan inte tänka mig är varg. Jag tror att ulvarna trodde att hon var siare.
Just nu känns sasse väldigt intressant. Men väldigt märkligt av henne att lägga en tredjeröst på en ulv.
Vad tror du om hemlig då som också trodde Karamelldrottningen var siare ett tag?Karamell kan inte tänka mig är varg. Jag tror att ulvarna trodde att hon var siare.
Attans artline som en av mina säkra goda gick åt. Jag ser också att hon haft dig och Hedin. Som goda. Jag tror jag vet varför, som ängel har hon med stor säkerhet fått info om dig och henne som gör er goda.Då har jag tre möjliga ulvar kvar, cirkus, hemlig och då en möjligen storspelande Sasse.
Hedin och karamell håller jag som goda med tanke på deras ifrågasättande och letande.