Nyårsfesten (Ulvlek)

Då har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den :)

Uppdatering Dag 5:
En gäst tittar med stora ögon på efterätten och mumlar för sig själv att det ser ofantligt gott ut och gästerna runtomkring instämmer. Samtidigt har servitörerna serverat nästan alla gäster.

Några pratar om andra gästers kostymer, andra pratar om maten och ytterligare några pratar om vädret. Överlag är stämningen god. Men en gäst har tankarna på andra håll, hen planerar att muta domaren i kvällens tävling om den bästa maskeraddräkten. Hen börjar försiktigt höra sig för om någon vet vem som ska vara domare och innan någon hinner blinka har rykten och spekulationer börjat sprida sig som löpeld…

Ceta var ängel





















































Skoja bara. Hon var ulv!

NattDL imorgon kl 08.00
 
Då har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den :)

Uppdatering Dag 5:
En gäst tittar med stora ögon på efterätten och mumlar för sig själv att det ser ofantligt gott ut och gästerna runtomkring instämmer. Samtidigt har servitörerna serverat nästan alla gäster.

Några pratar om andra gästers kostymer, andra pratar om maten och ytterligare några pratar om vädret. Överlag är stämningen god. Men en gäst har tankarna på andra håll, hen planerar att muta domaren i kvällens tävling om den bästa maskeraddräkten. Hen börjar försiktigt höra sig för om någon vet vem som ska vara domare och innan någon hinner blinka har rykten och spekulationer börjat sprida sig som löpeld…

Ceta var ängel





















































Skoja bara. Hon var ulv!

NattDL imorgon kl 08.00
:rage: Du höll på att ge min högt blodtryck, herregud :rofl:
Jag röstar för att lyncha Heffaklumpen för oschysst lekledarskap :meh::D
 
DL 1

18:35 Artline röstar på Klara
19:00 cirkus röstar på Elo
19:32 Niyama röstar på Elo
19:40 Ceta röstar på Karamelldrottningen
19:57 Sasse röstar på Elo
20:03 Karamelldrottningen röstar på hemlig
20:11 Snurrfian röstar på Hedinn
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 Klara röstar på Niyama
21.12(?) qitis röstar på ceta
21:21 LenaH röstar på Niyama
21.25 fio röstar på sasse
21.28 Elo röstar på niyama
21.29 Hemlig röstar på qitis
21.29 Madalitso röstar på klara

DL 2

20:03 Cirkus röstar på LenaH
20:12 Ceta röstar på Karamelldrottningen
20:59 Klara röstar på LenaH
21:04 Sasse röstar på Klara
21:06 Hedinn röstar på LenaH
21:08 hemlig röstar på Klara
21.15 (?) Qitis röstar på Klara
21: 18 Artline röstar på Klara
21:19 Snurrfian röstar på Klara
21:23 LenaH röstar på Klara
21:23 Madalitso röstar på Klara
21:26 Fio röstar på Sasse

Försenad röst: Karamelldrottningen röstar på Artline


DL 3

10.44 Karamelldrottningen röstar på Artline
16.50 LenaH röstar på Artline
17.16 Sasse röstar på LenaH
18.40 cirkus röstar på LenaH
19:37 Ceta röstar på fio
20.02 hemlig röstar på Artline
21.07 fio röstar på LenaH
21.21 Madalitso röstar på LenaH
21:25 Artline röstar på LenaH
21.27 Snurrfian röstar på fio
21.28 Hedinn röstar på hemlig

Röstlista DL4

17:19 cirkus röstar på fio
17:34 Artline röstar på Madalitso
17.46 Madalitso röstar på fio
18.10 Karamelldrottningen röstar på Ceta
18.17 hemlig röstar på Madalitso
20.01 Sasse röstar på fio
20:47 Snurrfian röstar på fio
20:55 Ceta röstar på fio
21:11 Hedinn röstar på fio
KL? Fio röstar på Sasse

DL 5

Cirkus röstar på Ceta
Hemlig röstar på Ceta
Sasse röstar på Ceta
Karamelldrottningen röstar på Ceta
Artline röstar på Ceta
Hedinn röstar på Ceta
Ceta
röstar på Karamelldrottningen
Snurrfian röstar på ceta
 
Då har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den :)

Uppdatering Dag 5:
En gäst tittar med stora ögon på efterätten och mumlar för sig själv att det ser ofantligt gott ut och gästerna runtomkring instämmer. Samtidigt har servitörerna serverat nästan alla gäster.

Några pratar om andra gästers kostymer, andra pratar om maten och ytterligare några pratar om vädret. Överlag är stämningen god. Men en gäst har tankarna på andra håll, hen planerar att muta domaren i kvällens tävling om den bästa maskeraddräkten. Hen börjar försiktigt höra sig för om någon vet vem som ska vara domare och innan någon hinner blinka har rykten och spekulationer börjat sprida sig som löpeld…

Ceta var ängel





















































Skoja bara. Hon var ulv!

NattDL imorgon kl 08.00
kul att även jag hajade till och bara va, det var jag väl inte??
 
Då har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den :)

Uppdatering Dag 5:
En gäst tittar med stora ögon på efterätten och mumlar för sig själv att det ser ofantligt gott ut och gästerna runtomkring instämmer. Samtidigt har servitörerna serverat nästan alla gäster.

Några pratar om andra gästers kostymer, andra pratar om maten och ytterligare några pratar om vädret. Överlag är stämningen god. Men en gäst har tankarna på andra håll, hen planerar att muta domaren i kvällens tävling om den bästa maskeraddräkten. Hen börjar försiktigt höra sig för om någon vet vem som ska vara domare och innan någon hinner blinka har rykten och spekulationer börjat sprida sig som löpeld…

Ceta var ängel





















































Skoja bara. Hon var ulv!

NattDL imorgon kl 08.00
Men herregud männska, skräms inte så :rage::rofl:
 
Då tror jag att Snurrfian är ledarvargen.
Dagens teori om att ulvarna behövde ha in ledarvargen är mkt applicerbar på henne istf Ceta.
 
Det jag frågade dig om tidigare är du inte ens intresserad av att svara på?
Jodå.
Jag svarade i inlägg 828 om var jag fick tankarna ifrån.

Tror du att Snurrfian är god?

Jag har ju fortfarande de jag tror är goda. Är Snurrfian inte ulv blir det svårt.
 
Borde vara bara en ond kvar.

*mattesnillet spekulerar*

Noterar att delfiner är ett återkommande tema 🤔
Kanske ett vinnande konsert.
Tror att jag måste gå igenom nästan alla kvarvarande i leken.

Kvar i leken:

Snurrfian
Cirkus
Hedinn
Artline
Sasse
 
Bara för att jag inte tror att du är god?
Jag har liksom ingen annan att sätta i lyan om nu inte Karamellen eller Sasse är ulvar.
Så vad är det som gör Artline god? Om du är god och anser att du har belägg att Artline är god lämnar det enbart en storspelande Sasse som ulv.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 862
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 106
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 332
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 105
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp