Snurrfian
Moderator
I sådan fall ganska omgående, strax är maten klar här hemma och då försvinner jag ett tagVill ni skynda på DL och ha den nu? Eftersom alla har röstat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I sådan fall ganska omgående, strax är maten klar här hemma och då försvinner jag ett tagVill ni skynda på DL och ha den nu? Eftersom alla har röstat
Ja tackVill ni skynda på DL och ha den nu? Eftersom alla har röstat
Du höll på att ge min högt blodtryck, herregudDå har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den
Uppdatering Dag 5:
En gäst tittar med stora ögon på efterätten och mumlar för sig själv att det ser ofantligt gott ut och gästerna runtomkring instämmer. Samtidigt har servitörerna serverat nästan alla gäster.
Några pratar om andra gästers kostymer, andra pratar om maten och ytterligare några pratar om vädret. Överlag är stämningen god. Men en gäst har tankarna på andra håll, hen planerar att muta domaren i kvällens tävling om den bästa maskeraddräkten. Hen börjar försiktigt höra sig för om någon vet vem som ska vara domare och innan någon hinner blinka har rykten och spekulationer börjat sprida sig som löpeld…
Ceta var ängel
Skoja bara. Hon var ulv!
NattDL imorgon kl 08.00
Härmed inför denna LL en ny regel:Du höll på att ge min högt blodtryck, herregud
Jag röstar för att lyncha Heffaklumpen för oschysst lekledarskap
kul att även jag hajade till och bara va, det var jag väl inte??Då har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den
Uppdatering Dag 5:
En gäst tittar med stora ögon på efterätten och mumlar för sig själv att det ser ofantligt gott ut och gästerna runtomkring instämmer. Samtidigt har servitörerna serverat nästan alla gäster.
Några pratar om andra gästers kostymer, andra pratar om maten och ytterligare några pratar om vädret. Överlag är stämningen god. Men en gäst har tankarna på andra håll, hen planerar att muta domaren i kvällens tävling om den bästa maskeraddräkten. Hen börjar försiktigt höra sig för om någon vet vem som ska vara domare och innan någon hinner blinka har rykten och spekulationer börjat sprida sig som löpeld…
Ceta var ängel
Skoja bara. Hon var ulv!
NattDL imorgon kl 08.00
Men herregud männska, skräms inte såDå har majoriteten sagt ja till att ha uppdateringen nu så därför postar jag den
Uppdatering Dag 5:
Ceta var ängel
Skoja bara. Hon var ulv!
NattDL imorgon kl 08.00
Hahakul att även jag hajade till och bara va, det var jag väl inte??
F'låtMen herregud männska, skräms inte så
Ja, Ceta var vanlig ulv. Och ja, hade det varit ledaren så hade det stått
Där övertygade du mig om att du är ulv, annars har du varit delfin genom hela den här leken.Då tror jag att Snurrfian är ledarvargen.
Dagens teori om att ulvarna behövde ha in ledarvargen är mkt applicerbar på henne istf Ceta.
Det jag frågade dig om tidigare är du inte ens intresserad av att svara på?Då tror jag att Snurrfian är ledarvargen.
Dagens teori om att ulvarna behövde ha in ledarvargen är mkt applicerbar på henne istf Ceta.
Jodå.Det jag frågade dig om tidigare är du inte ens intresserad av att svara på?
Bara för att jag inte tror att du är god?Där övertygade du mig om att du är ulv, annars har du varit delfin genom hela den här leken.
Så vad är det som gör Artline god? Om du är god och anser att du har belägg att Artline är god lämnar det enbart en storspelande Sasse som ulv.Bara för att jag inte tror att du är god?
Jag har liksom ingen annan att sätta i lyan om nu inte Karamellen eller Sasse är ulvar.