Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bli lynchad.Jag tycker det är tråkigt att en del av er verkar misstänka mig. Jag har verkligen försökt vända och vrida på allt och leta ulvar, och har röstat ut tre stycken. Jag vet inte vad mer jag kan göra faktiskt.
Om jag behöver offras för att ni ska inse att ni är fel ute, so be it. Goda bör rimligen kunna vinna ändå. Det är trots allt så pass många kvar.Bli lynchad.
Har du förslag på nån?Om jag behöver offras för att ni ska inse att ni är fel ute, so be it. Goda bör rimligen kunna vinna ändå. Det är trots allt så pass många kvar.
Du fortsätter utesluta hemlig från dina teorier, kan du förklara varför?Har du förslag på nån?
Jag har det inte
Ja det är jättekonstigt.Är det någon som kan förklara för mig varför Sasse är mer misstänkt än cirkus? Cirkus la liksom första rösten på Elo i DL1, Sasse tredje och avgörande.
Nej jag tycker att Cirkus är bra skum och jag förstår heller inte varför hemlig inte finns med i diskussionen. Jag kan se ett scenario med Cirkus som ledarvarg också.Är det någon som kan förklara för mig varför Sasse är mer misstänkt än cirkus? Cirkus la liksom första rösten på Elo i DL1, Sasse tredje och avgörande.
Du tycker det är jättekonstigt, men väljer ändå att lita blint på cirkus och rösta på mig? Någon du inte misstänker? Varför tycker du att cirkus verkar god?Ja det är jättekonstigt.
Jag tror att Cirkus har en specialroll. Och min uppfattning är att hon är god verkligen.Du tycker det är jättekonstigt, men väljer ändå att lita blint på cirkus och rösta på mig? Någon du inte misstänker? Varför tycker du att cirkus verkar god?
Jag kan säga att både du och cirkus har fel om mig och jag hoppas verkligen ni inser det.
För egen del misstänker jag fortfarande hemlig, även om jag börjar tro att cirkus lurat brallorna av mig hela leken.
Ja, okej, i så fall får ni väl inse efteråt att ni haft fel då.Jag tror att Cirkus har en specialroll. Och min uppfattning är att hon är god verkligen.
Jag väljer att lita på Cirkus.
Av vilken anledning tror du att hon har en specialroll?Jag tror att Cirkus har en specialroll. Och min uppfattning är att hon är god verkligen.
Jag väljer att lita på Cirkus.
Gick igenom igår alla Cirkus inlägg. I början hade hon mest fel hela tiden (eget citat) men nånstans på vägen blivit mer och mer säker och haft rätt. Även att hon tog bort mig som misstänkt relativt tidigt tyder på en specialroll.Av vilken anledning tror du att hon har en specialroll?
Fast imorse skrev hon ju att du är en möjlig runner-up till Sasse. Då bör hon ju inte ha siat dig, vilket jag antar är den specialroll du syftar på?Gick igenom igår alla Cirkus inlägg. I början hade hon mest fel hela tiden (eget citat) men nånstans på vägen blivit mer och mer säker och haft rätt. Även att hon tog bort mig som misstänkt relativt tidigt tyder på en specialroll.
Aha ja den meningen gick mig helt förbi. @cirkus får gärna förklara den merFast imorse skrev hon ju att du är en möjlig runner-up till Sasse. Då bör hon ju inte ha siat dig, vilket jag antar är den specialroll du syftar på?