Nyårsfesten (Ulvlek)

Jag tycker det är tråkigt att en del av er verkar misstänka mig. Jag har verkligen försökt vända och vrida på allt och leta ulvar, och har röstat ut tre stycken. Jag vet inte vad mer jag kan göra faktiskt.
 
Dessutom Snurris har Karamell som god.

Det är nog fan Sasse som är sista ulven

Cirkus röstar på Sasse
 
Är det någon som kan förklara för mig varför Sasse är mer misstänkt än cirkus? Cirkus la liksom första rösten på Elo i DL1, Sasse tredje och avgörande.
 
Jag misstänker ju inte alls Sasse egentligen. Men tror att Cirkus sitter inne på betydligt mer vettig information än mig och kanske rent av siat Sasse och fick bekräftat imorse sina farhågor.

Karamelldrottningen röstar på Sasse
 
Är det någon som kan förklara för mig varför Sasse är mer misstänkt än cirkus? Cirkus la liksom första rösten på Elo i DL1, Sasse tredje och avgörande.
Nej jag tycker att Cirkus är bra skum och jag förstår heller inte varför hemlig inte finns med i diskussionen. Jag kan se ett scenario med Cirkus som ledarvarg också.
 
Ja det är jättekonstigt.
Du tycker det är jättekonstigt, men väljer ändå att lita blint på cirkus och rösta på mig? Någon du inte misstänker? Varför tycker du att cirkus verkar god?

Jag kan säga att både du och cirkus har fel om mig och jag hoppas verkligen ni inser det.

För egen del misstänker jag fortfarande hemlig, även om jag börjar tro att cirkus lurat brallorna av mig hela leken.
 
Jag vill lita på Cirkus, men om hon nu börjar vela på Sasse så vete sjutton. Eller, jag vet ju inget om Sasse heller, men tycker ju tidigare att Cirkus verkar god.
 
Du tycker det är jättekonstigt, men väljer ändå att lita blint på cirkus och rösta på mig? Någon du inte misstänker? Varför tycker du att cirkus verkar god?

Jag kan säga att både du och cirkus har fel om mig och jag hoppas verkligen ni inser det.

För egen del misstänker jag fortfarande hemlig, även om jag börjar tro att cirkus lurat brallorna av mig hela leken.
Jag tror att Cirkus har en specialroll. Och min uppfattning är att hon är god verkligen.
Jag väljer att lita på Cirkus.
 
Gick igenom igår alla Cirkus inlägg. I början hade hon mest fel hela tiden (eget citat) men nånstans på vägen blivit mer och mer säker och haft rätt. Även att hon tog bort mig som misstänkt relativt tidigt tyder på en specialroll.
Fast imorse skrev hon ju att du är en möjlig runner-up till Sasse. Då bör hon ju inte ha siat dig, vilket jag antar är den specialroll du syftar på?
 
Fast imorse skrev hon ju att du är en möjlig runner-up till Sasse. Då bör hon ju inte ha siat dig, vilket jag antar är den specialroll du syftar på?
Aha ja den meningen gick mig helt förbi. @cirkus får gärna förklara den mer

Ängeln pekade också mot Sasse hållet i sista inlägget.
Så något skumt med Sasse måste det vara ändå.
 
Alltså, mitt problem med cirkus är att hon verkar ha varit extremt bestämd med vilka som kunnat vara goda/onda, men tvärvänder med allt utan förklaring. Bara häromdagen var det enbart jag och Snurrfian som kunde sitta i lyan, men mig har hon helt plötsligt släppt utan att nämna varför och Snurrfian släppte hon idag för att Artline höll henne som god - trots att cirkus har haft Artline som god och "omöjlig" kandidat i lyan innan... Varför då inte notera det tidigare? Karamellen har tidigare varit en självklar god för cirkus, men är nu helt plötsligt en potentiell lyakandidat. Det går ju inte att hänga med i svängarna och det redovisas inte vad saker baseras på.

Fine, kan vara en specialroll, och därför hon inte klarar av att redovisa sina tankar ordentligt. Jag blir ju dock tveksam när så många verkar ha godförklarats på lösa grunder - hon kan omöjligt ha siat alla och övrig info är ju begränsad. I och med svängen med Karamellen blir jag osäker på om hon är så säker på hemlig som hon verkar, eller om det är samma där.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 862
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 106
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 331
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 105
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp