Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja vad är det med de bilderna?? Är det coolt att köra bil, eller blir man extra snygg då man kör bil?

De säger:
1-Du är smart nog att ha körkort
2- Du är rik nog att ha bil
3- Du är cool nog att ha solglasögon
4- Du är ordningsam som använder bilbälte

:cool::angel:

.....och NÄR ska detta förbenade fotbolls-VM eller vad det nu är ta slut för just nu är ju hela jordens bestånd av karlar som bortblåst?

Mr Dejt har precis som jag både hund och katt. En av varje. Hund pratar vi en hel del. La spår idag med min. premiärspåret då han är ung. Fick bra tips och feedback från Mr Dejt som sen ville veta i detalj hur vovve sköt sig. Sånt ger stooort plus! Dessutom av han mig en fin komplimang över min look i kängor, skogisbrallor och regnjacka (skickade en bild). Fjäskis :grin:

Vad kul! Självklart ger det stora plus!

Jag har ett tag velat ha ett par "baggy" jeans men insett att jag aldrig kommer hitta några snygga i min storlek. Hjärtat menade på att det visst ska finnas så idag åkte vi till Erikslund Shoppingcenter i Västerås för att leta. Detta ställe ger mig kalla kårar bara av att prata om det, jag känner mig instängd, det är för stort och alldeles för mycket folk. Hon tycker egentligen samma sak och trodde inte denna utflykt skulle bli särskilt lyckad... Men tillsammans gick det hur bra som helst. Det kändes så bra! :love:
Såklart hittade jag inga i vuxenbutikerna som hon trodde på, men därmot hittade jag TVÅ par byxor på... barnavdelningen på Cubus... Men de var både snygga och sköna :D
Hjärtat som är 9 år äldre än mig utbrister uppgivet "Jag är ihop med en 12-åring..."
Jag: "Ja, hur känns det?"
Hjärtat: "Jag vet ärligt talat inte... !"
(såklart på skämt, vi har ganska roligt åt detta faktum :rofl: )

Älskar henne bara mer och mer för varje dag, får man vara med i tråden fast man "kilar stadigt" nu och inte "dejtar" längre? :o

Jag känner folk som har utpräglade jakthundar, framförallt drever, som prioriterar jakt framför precis allt annat i livet, så om du inte vill hitta någon sådan person så ska du kanske kolla vilken ras det är. :)

När det gäller husdjur så har jag märkt att det är en jättenackdel att som jag vara kattallergiker när man försöker hitta en singeltjej/singelkvinna, det verkar vara en betydligt större andel bland dem som har katt jämfört med befolkningen i stort. :)

Haha, jag är en av dem! :D

Såklart! Du som lyckats hitta kärleken ska nu berätta för oss andra hus vi ska lyckas!

Oh my, känn ingen press...! :D

Tänker på hur livrädd och paranoid jag var första gången vi sågs, haha, nästan så det är löjligt när jag tänker tillbaka på det.
Vi sågs hemma hos mig direkt fast jag egentligen inte alls ville det.
Men jag vågade och jag är så sjukt lycklig för det :love:

Vad kul! Självklart ger det stora plus!

Jag har ett tag velat ha ett par "baggy" jeans men insett att jag aldrig kommer hitta några snygga i min storlek. Hjärtat menade på att det visst ska finnas så idag åkte vi till Erikslund Shoppingcenter i Västerås för att leta. Detta ställe ger mig kalla kårar bara av att prata om det, jag känner mig instängd, det är för stort och alldeles för mycket folk. Hon tycker egentligen samma sak och trodde inte denna utflykt skulle bli särskilt lyckad... Men tillsammans gick det hur bra som helst. Det kändes så bra! :love:
Såklart hittade jag inga i vuxenbutikerna som hon trodde på, men därmot hittade jag TVÅ par byxor på... barnavdelningen på Cubus... Men de var både snygga och sköna :D
Hjärtat som är 9 år äldre än mig utbrister uppgivet "Jag är ihop med en 12-åring..."
Jag: "Ja, hur känns det?"
Hjärtat: "Jag vet ärligt talat inte... !"
(såklart på skämt, vi har ganska roligt åt detta faktum :rofl: )

Älskar henne bara mer och mer för varje dag, får man vara med i tråden fast man "kilar stadigt" nu och inte "dejtar" längre? :o

Självklart ska du hänga kvar. Har vi följt dig så här långt så vill vi ju följa resten också. Det är ju dessa lyckliga historier som driver resten av oss :)

Oh my, känn ingen press...! :D

Tänker på hur livrädd och paranoid jag var första gången vi sågs, haha, nästan så det är löjligt när jag tänker tillbaka på det.
Vi sågs hemma hos mig direkt fast jag egentligen inte alls ville det.
Men jag vågade och jag är så sjukt lycklig för det :love:
Det känns som att jag nästan måste få träffa er på en fika snart! ;-)

Självklart ska du hänga kvar. Har vi följt dig så här långt så vill vi ju följa resten också. Det är ju dessa lyckliga historier som driver resten av oss :)

Vad gulligt av dig :)
Det är skönt att skriva av sig när lyckan liksom nästan bubblar över och man inte riktigt vet vart man ska ta vägen!

Vi har ju pratat mycket om att flytta ihop framåt hösten, något jag funderar lite på är hur man "brukar" göra. Eller alltså, man gör det som känns bäst såklart. Men alltså, det är såhär:
Min lägenhet ska renoveras i oktober och jag måste flytta ut ALLT ur den under tiden och kommer få en ersättningslägenhet under cirka 3 månader. Och nu när vi ändå tänkt flytta ihop, hur praktiskt är det egentligen att flytta till ersättningslägenheten, tillbaka till min lägenhet och sen flytta in hos henne?!
Pratade lite med min mor om det ikväll och det låter ju nästan löjligt att göra så... jag har lixom tänkt att jag ska ha kvar min lägenhet ett tag, men varför det? Brukar man göra så? Jag är ju säker på att jag vill bo med henne, varför ska jag då ha kvar den här också!?

Det enda kruxet är väl att jag måste ha en bil för att kunna ta mig från henne till mitt jobb, men sånt ska väl gå att ordna...

Tankar på det!? :p

Vad gulligt av dig :)
Det är skönt att skriva av sig när lyckan liksom nästan bubblar över och man inte riktigt vet vart man ska ta vägen!

Vi har ju pratat mycket om att flytta ihop framåt hösten, något jag funderar lite på är hur man "brukar" göra. Eller alltså, man gör det som känns bäst såklart. Men alltså, det är såhär:
Min lägenhet ska renoveras i oktober och jag måste flytta ut ALLT ur den under tiden och kommer få en ersättningslägenhet under cirka 3 månader. Och nu när vi ändå tänkt flytta ihop, hur praktiskt är det egentligen att flytta till ersättningslägenheten, tillbaka till min lägenhet och sen flytta in hos henne?!
Pratade lite med min mor om det ikväll och det låter ju nästan löjligt att göra så... jag har lixom tänkt att jag ska ha kvar min lägenhet ett tag, men varför det? Brukar man göra så? Jag är ju säker på att jag vill bo med henne, varför ska jag då ha kvar den här också!?

Det enda kruxet är väl att jag måste ha en bil för att kunna ta mig från henne till mitt jobb, men sånt ska väl gå att ordna...

Tankar på det!? :p

Kör hårt!!
Kan du hyra ut din lya i andrahand efter renoveringen? Isf är det ju bara att skippa reservlyan och testa att bo ihop.
Som yngre flyttade jag ihop tidigt, det gick bra. Men nu när jag har sonen vill jag inte riva upp vårat hem i första taget så därför blir det särbo här om det kommer till den saken :)

Kör hårt!!
Kan du hyra ut din lya i andrahand efter renoveringen? Isf är det ju bara att skippa reservlyan och testa att bo ihop.
Som yngre flyttade jag ihop tidigt, det gick bra. Men nu när jag har sonen vill jag inte riva upp vårat hem i första taget så därför blir det särbo här om det kommer till den saken :)

Nä, andra hand är nog inte så troligt här i ingenmansland :p
Jag känner också att jag ska köra hårt, jag ska höra vad hon tycker :)

Nä, andra hand är nog inte så troligt här i ingenmansland :p
Jag känner också att jag ska köra hårt, jag ska höra vad hon tycker :)
Det beror nog helt på hur man är som person. Själv hade jag inte behållit min gamla lya. Fast allra helst hade jag velat flytta ihop i en ny lya, där man kan börja om tillsammans.
Exet hade t.ex. en lägenhet där han och hans ex hade bott och byggt upp tillsammans, det lockade mig inte att flytta dit, men när han skaffade ny lägenhet flyttade jag in. Men det är jag det. :)
(och led lite med hans numera f.d. tjej som flyttade in i "min" lägenhet efter att de blivit ihop)

Det beror nog helt på hur man är som person. Själv hade jag inte behållit min gamla lya. Fast allra helst hade jag velat flytta ihop i en ny lya, där man kan börja om tillsammans.
Exet hade t.ex. en lägenhet där han och hans ex hade bott och byggt upp tillsammans, det lockade mig inte att flytta dit, men när han skaffade ny lägenhet flyttade jag in. Men det är jag det. :)
(och led lite med hans numera f.d. tjej som flyttade in i "min" lägenhet efter att de blivit ihop)

Det är ju det som är det bästa, hon ska också flytta i typ augusti - september, så det blir ju liksom som våran fast hon har valt den. Jag har tyvärr inte sett den än men hon har sagt att hon tror jag kommer trivas där :)

Det är ju det som är det bästa, hon ska också flytta i typ augusti - september, så det blir ju liksom som våran fast hon har valt den. Jag har tyvärr inte sett den än men hon har sagt att hon tror jag kommer trivas där :)
Det låter juh helt toppenbra! Vilken timing att hon skaffat ny lägenhet precis nu! :)

Med din påiga Mr Dejt är det kanske snart du som strör hjärtan runt dig! :love:

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 917
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
785
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 925
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar