Viktig följdfråga: vilken ras?
Haha.. Avgör rasen hur han är som person? Jag var bara glad att se nån som gillade hundar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Viktig följdfråga: vilken ras?
Ja, jag tänker att det är lite skillnad om han föder upp silky terriers, draghundsblandningar eller malinois. Alltså vilken inriktning på hunderiet han har.Haha.. Avgör rasen hur han är som person? Jag var bara glad att se nån som gillade hundar.
Ja, jag tänker att det är lite skillnad om han föder upp silky terriers, draghundsblandningar eller malinois. Alltså vilken inriktning på hunderiet han har.
Det handlar väl mer om vilken inriktning du gillar. Jag ska inte dejta honom.Jag kan fråga så får du tolka sen
Det handlar väl mer om vilken inriktning du gillar. Jag ska inte dejta honom.
Allt med hund är positivt i mina ögon
Gudars, det var en generös tolkning!
Gudars, det var en generös tolkning!
Allt med hund är positivt i mina ögon
Det är ett exempel på en hundinriktning som jag skulle tycka var väldigt avtändande. Man tror först att "åh du har ett stort djurintresse!", för att sedan upptäcka att intresset är fokuserat kring att döda djur.Jag känner folk som har utpräglade jakthundar, framförallt drever, som prioriterar jakt framför precis allt annat i livet, så om du inte vill hitta någon sådan person så ska du kanske kolla vilken ras det är.
Har för mig att jag har sett siffror på att det faktiskt är vanligare bland kvinnor än bland män att vara kattägare i Sverige.När det gäller husdjur så har jag märkt att det är en jättenackdel att som jag vara kattallergiker när man försöker hitta en singeltjej/singelkvinna, det verkar vara en betydligt större andel bland dem som har katt jämfört med befolkningen i stort.
Jag känner folk som har utpräglade jakthundar, framförallt drever, som prioriterar jakt framför precis allt annat i livet, så om du inte vill hitta någon sådan person så ska du kanske kolla vilken ras det är.
När det gäller husdjur så har jag märkt att det är en jättenackdel att som jag vara kattallergiker när man försöker hitta en singeltjej/singelkvinna, det verkar vara en betydligt större andel bland dem som har katt jämfört med befolkningen i stort.
Dörren till att bli en "crazy cat lady" hålls på glänt...Jag känner folk som har utpräglade jakthundar, framförallt drever, som prioriterar jakt framför precis allt annat i livet, så om du inte vill hitta någon sådan person så ska du kanske kolla vilken ras det är.
När det gäller husdjur så har jag märkt att det är en jättenackdel att som jag vara kattallergiker när man försöker hitta en singeltjej/singelkvinna, det verkar vara en betydligt större andel bland dem som har katt jämfört med befolkningen i stort.
Dörren till att bli en "crazy cat lady" hålls på glänt...
Det ser jag både män och kvinnor som har. Jag tänker att det visar att de älskar sina husdjur = positivt. Det är väl mer golv täckta av kattskit eller om det uppenbart är tjugo olika katter på bilderna som pekar på att det är läge att ringa länsstyrelsen snarare än gå på dejt.Det finns de som redan är det och som har med katter på i princip alla bilder de har.
Det ser jag både män och kvinnor som har. Jag tänker mer att det visar att de älskar sina husdjur = positivt. Det är väl mer golv täckta av kattskit eller om det uppenbart är tjugo olika katter på bilderna som pekar på att det är läge att ringa länsstyrelsen snarare än gå på dejt.
Jo, det är positivt, men om det bara finns kattbilder och dessutom presentationen nästan uteslutande handlar om katter så räknar jag dem som åtminstone på gränsen till att vara Crazy cat ladies.
Haha.. Finns det såna? Som bara har en presentation som handlar om katter?
Därför är metoden att knulla direkt bättre
De allra flesta jag blivit kär i har jag först hamnat i säng med och sedan upptäckt att det är en riktigt häftig person också.
Eftersom jag numera sällan är berusad i mäns (eller kvinnors heller för den delen) sällskap händer detta inte längre.
Ja, på så sätt att presentationen bara handlar om hur viktiga katterna är och inte säger något om personen i övrigt. Om katterna är jätteviktiga så är det naturligtvis helt OK att skriva om dem, men det är ju trevligt om presentationen säger något om kattägaren också, det är ju trots allt kattägaren som man kan tänkas vilja dejta.