P
prallan
Kan det vara för att ni inte läser samma annonser?Intressant, jag har aldrig sett en sådan annons.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det vara för att ni inte läser samma annonser?Intressant, jag har aldrig sett en sådan annons.
Kan det vara för att ni inte läser samma annonser?
Solbrillor och öl är med frekvent förekommande än katter på killarnas profilsidor.
*min empiriska undersökning*
Kan det vara för att ni inte läser samma annonser?
Kanske, finns det inga Crazy cat men?
Skulle min man bli ensamstående skulle han vara i riskzonen att bli en crazy cat man.Inget jag har hört talas om iaf
Dörren till att bli en "crazy cat lady" hålls på glänt...
Solbrillor och öl är ju trevligt. Däremot de frekvent förekommande spänna-framför-spegeln-på-gymmet och posera-framför-sin-bil... Då blir jag omedelbart ointresserad. Jag ser inte många kvinnor med sådana bilder.Solbrillor och öl är med frekvent förekommande än katter på killarnas profilsidor.
*min empiriska undersökning*
Solbrillor och öl är ju trevligt. Däremot de frekvent förekommande spänna-framför-spegeln-på-gymmet och posera-framför-sin-bil... Då blir jag omedelbart ointresserad. Jag ser inte många kvinnor med sådana bilder.
Jag har inte sett några tror jag. Men det borde förekomma, gymmande är inte bara en mansgrej ju. Kanske är det en heterogrej att ta bilder på gymmet?Spänna-framför-spegeln-på-gymmet tycker jag att det finns en del av även på kvinnors profiler, det är säkert inte lika vanligt som hos män dock.
Jo, jag har varit på dejt med en... Hans katter dominerade honom totalt...Kanske, finns det inga Crazy cat men?
Det är ju katter, vad förväntade du dig?Hans katter dominerade honom totalt...
Kanske, finns det inga Crazy cat men?
Solbrillor och öl är ju trevligt. Däremot de frekvent förekommande spänna-framför-spegeln-på-gymmet och posera-framför-sin-bil... Då blir jag omedelbart ointresserad. Jag ser inte många kvinnor med sådana bilder.
Jag citerar mig själv bara för att jag ville klargöra en sak. Att det tar tid att svara eller att man inte får något svar när man tar en första kontakt är helt OK, det jag kan tröttna på är när någon som man har haft en lite längre kontakt med fortfarande efter ett antal mail tar flera dagar på sig för ett svar som är några ord långt.
Den har jag också hört. Tror det handlar om att de tänker att man är singel för att ingen vill ha en.. Typ?
Glöm inte selfien tagen i förarsätet i bilen. Oftast med bälte och solbrillor på lätt lutandes mot passargerarsidan
Man visar att man är tillräckligt bright för att ta körkort.Ja vad är det med de bilderna?? Är det coolt att köra bil, eller blir man extra snygg då man kör bil?