Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske, finns det inga Crazy cat men? :)
Inget jag har hört talas om iaf :D
Skulle min man bli ensamstående skulle han vara i riskzonen att bli en crazy cat man.

Inte ett enda intresse är "säkert" bara för att det är till synes gemensamt. Som tex det där med hundar. Hellre inga djur alls än jakt, tycker jag. Till exempel. Eller om "matintresse" visar sig betyda att hen ideligen vill laga konservativ köttbetonad restaurangaktig mat.

Solbrillor och öl är med frekvent förekommande än katter på killarnas profilsidor.

*min empiriska undersökning*
Solbrillor och öl är ju trevligt. Däremot de frekvent förekommande spänna-framför-spegeln-på-gymmet och posera-framför-sin-bil... Då blir jag omedelbart ointresserad. Jag ser inte många kvinnor med sådana bilder.

Solbrillor och öl är ju trevligt. Däremot de frekvent förekommande spänna-framför-spegeln-på-gymmet och posera-framför-sin-bil... Då blir jag omedelbart ointresserad. Jag ser inte många kvinnor med sådana bilder.

Spänna-framför-spegeln-på-gymmet tycker jag att det finns en del av även på kvinnors profiler, det är säkert inte lika vanligt som hos män dock.

Spänna-framför-spegeln-på-gymmet tycker jag att det finns en del av även på kvinnors profiler, det är säkert inte lika vanligt som hos män dock.
Jag har inte sett några tror jag. Men det borde förekomma, gymmande är inte bara en mansgrej ju. Kanske är det en heterogrej att ta bilder på gymmet? :rofl:

Kanske, finns det inga Crazy cat men? :)

Jooo...finns en på MP.
Massor med bilder på hans birmakatter och det stod mer om hans intresse för sina katter än om han som person i pressen.
Det var väl ca 5 katter och allas namn presenterades. Efter att ha läst klart hade jag större koll på hans katter än karln!

Glöm inte selfien tagen i förarsätet i bilen. Oftast med bälte och solbrillor på lätt lutandes mot passargerarsidan

Mr Dejt har precis som jag både hund och katt. En av varje. Hund pratar vi en hel del. La spår idag med min. premiärspåret då han är ung. Fick bra tips och feedback från Mr Dejt som sen ville veta i detalj hur vovve sköt sig. Sånt ger stooort plus! Dessutom av han mig en fin komplimang över min look i kängor, skogisbrallor och regnjacka (skickade en bild). Fjäskis :grin:

Jag citerar mig själv bara för att jag ville klargöra en sak. :) Att det tar tid att svara eller att man inte får något svar när man tar en första kontakt är helt OK, det jag kan tröttna på är när någon som man har haft en lite längre kontakt med fortfarande efter ett antal mail tar flera dagar på sig för ett svar som är några ord långt.

Ja det tolkar jag som ointresse och sannolikt slutar jag också skriva då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 695
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 737
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka