Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kanske menar modern som ett slags motsats till konservativ, dvs inte kostym, inte tweed o dyl? Som lite ungdomlig, snarare än moderiktig eller trendig?
Du är snäll du
men näe, ungdomlig skulle jag inte kalla stilen....
Inte särskilt, ärligt talat.
Jag tänkte mest att ett hängivet modelejon nog inte skulle kalla sin stil för modern. Jag vet inte mycket om detta då jag bara känner en enda person som verkligen är trendig. Vad den personen själv kallar sin stil vågar jag inte fråga, men jag tror inte att han skulle säga modern.
Säger man ens tex "moderna kläder" nuförtiden om de kläder som är inne just nu? Eller om de kläder som är supertrendiga just nu?
Ja alltså - vissa är ju uppenbara. Läser man fakta och presentationer och tittar på bilder får man ju en uppfattning. Ibland är det helt absurt.
Idag fick jag en fundering. en man som besökt min sida definierade sin klädstil som modern samtidigt som den enda bild han har visar en lite oklippt man med vit T-shirt.
Har jag missat något i modet?
Börjar man haka upp sig på såna petitesser och tycker det är absurt förstår jag verkligen om man inte lyckas träffa någon. Du har väl ingen aning om hur mannen brukar vara klädd men att döma någon efter en blid går bra. Det säger en del om dig själv. Dessutom har folk har olika definitioner på ord.
Jag tror dessutom att du syftar på en dejtingsite där det finns kryssrutor för att välja klädstil. Hur tycker du att jag ska kryssa i där, jag som har alla möjliga klädstilar? Vill ju inte att någon man ska skriva på ett forum att det är absurt att han sett en kvinna beskriva sin klädstil som sportig men har kjol på bilden t ex.
nä, ja ä'nte bitter. Jag är krass. Nål i höstack verkar enklare än guldkorn på Happy Pancake.
Trist tycker jag, finns ju s k otrohetssajter, varför inte söka där istället???
(och för all del även då och då under resten av livet)? Det ena utesluter inte det andra, så att säga?
Du såg rolig ut! Alltså på ett bra sätt, inte som en get eller så.
Kollade in vilka som besökt mig ofta, och jo det var män som ville ha "lite skoj" vid sidan om...
Dessa verkar tyvärr ha ökat i antal (eller så har jag inte sett dem förut...), och får även ibland mail från "såna".
Trist tycker jag, finns ju s k otrohetssajter, varför inte söka där istället???
Då låter det faktiskt som någon har öppnat ett konto där med din mailadress