Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Jaja Petruska- men mitt inlägg var skrivet med lite humor å en nypa ironi ju
Går du ut på tex MP å dess megafon.... så skriver var å varannan kvinna
"suck- finns ju inga karlar här å dejta"
"nu går jag ur- detta ger ju inget"
"finns det inga karlar här??"
"finns det ingen till mig? "

Männen skriver lika, men jag skriver aldrig till någon som basunerar ut såna där bitterheter.
Nätdejting ÄR svårt och tar tid!

KL

Hurra! Jag har fått en beundrare! Han är dock lite tveksam om detta med ålder, påpekar dock att det bara rä en siffra... Han är ju - himmel! - hela fyra år yngre än jag.

Hi,

Just subscribed to this dating site to find my soul mate but i don't think I will bother myself looking again, you have really caught my eye with your profile. I really appreciate and love what i see. Your profile sounds interesting and i thought we have a lot in common. I live in LONDON, in the City of Greenwich. You will see when you check out my profile.

I hope love doesn't measure distance where one lives, so if you have faith in you i will make it possible for us to meet and get to know our-self . Have you ever been to Middle East before?. I am in Middle East right now ON A PEACE KEEPING MISSION.

Please hit me back at (michaelcopeland1162@yahoo.co.uk), so that I can send you my pictures and i promise you won't regret it.. And please make sure not to reply me through this dating site anymore, because i don't normally check my mail on this site. Please don't forget to e-mail me through my mail address i have given to you. I'll be checking my mail in some few hours to see if you have respond back. Age is just a number to me and what matters to me is what will really come from your Gifted Heart To Me.

Love Always.
Colonel Michael Copeland.

:D :D

KL

Hurra! Jag har fått en beundrare! Han är dock lite tveksam om detta med ålder, påpekar dock att det bara rä en siffra... Han är ju - himmel! - hela fyra år yngre än jag.

Hi,

Just subscribed to this dating site to find my soul mate but i don't think I will bother myself looking again, you have really caught my eye with your profile. I really appreciate and love what i see. Your profile sounds interesting and i thought we have a lot in common. I live in LONDON, in the City of Greenwich. You will see when you check out my profile.

I hope love doesn't measure distance where one lives, so if you have faith in you i will make it possible for us to meet and get to know our-self . Have you ever been to Middle East before?. I am in Middle East right now ON A PEACE KEEPING MISSION.

Please hit me back at (michaelcopeland1162@yahoo.co.uk), so that I can send you my pictures and i promise you won't regret it.. And please make sure not to reply me through this dating site anymore, because i don't normally check my mail on this site. Please don't forget to e-mail me through my mail address i have given to you. I'll be checking my mail in some few hours to see if you have respond back. Age is just a number to me and what matters to me is what will really come from your Gifted Heart To Me.

Love Always.
Colonel Michael Copeland.

:D :D

Har en desperat (och puckad) kompis som gick på den här mannens skitsnack. Hörde via en annan vän att honn började skriva till honom och han skrev bl.a att han var i Afghanistan och var på väg hem till England och kunde i samma veva ta en lite omväg via Sverige och hälsa på. Hon blev eld och lågor och trodde på allt han skrev. Besvikelsen var ett faktum då han avbokade dejten...

Jag har också fått mail av killen några gånger...

Trist inställning du har ju. Du får dock inte samma reaktion som när vissa män här klagar på kvinnorna på dejtingsidorna.

Nä, eller hur? :D

Ingen har sagt något elakt om min inställning. Till skillnad mot när män säger liknande saker.

Det var skrivet med både allvar och skämt.

Jag tycker att jag hittar få män med egna intressen och få män som verkar seriöst intresserade av att träffa en människa, inte bara ett kön. Men de dyker upp ibland. Så jag hänger kvar.

Kanske kan jag till och med få till en dejt nån gång.

Häpp- nu har jag omformulerat allt jag skrivet i min presentation- man kanske tom får nån som kikar in på sidan denna gång :D

Uppföljning kommer :nailbiting:

/s

ps
Jag e inte bitter eller elak- bara den sortens humor som följer med för många års arbete å att umgås med mekaniker å chaufförer :D

Spännande!

Och du, lägg av med det där "man kanske tom får nån som kikar in på sidan denna gång" - Gå in med inställningen att du ska få mail istället för att vara så negativ! :)

Jag får verkligen hålla i mig för att inte läsa presentationer så som jag läst hästannonser....

En man i rätt ålder och andra saker som är "rätt" framhåller på en av de första raderna att han har både fast jobb och körkort. Varför behöver det framhållas som något ovanligt och positivt? Första intresset han nämner är promenader, och shopping?

Jag kollade nyss i "mina meddelanden". Jag har sänt de flesta i listan. Men det har inte kommit några svar.

Uppenbarligen gör jag något fel. Har ändrat lite i presentationen och det var tydligen åt fel håll. Den attraherar färre. Jag tycker att den beskriver mig bättre.

De blir inte intresserade för att de bättre ser vem jag är?

Hrm...

Nåväl. Jag är den jag är och jag är inte intresserad av att "passa in". Jag läser vidare.

Jag fick flest vettiga svar och mail öht när jag hade en mycket begränsad profil (gömda bilder, mkt kort men ärlig och uppriktig text. Dvs inte mer än två meningar ;) )
Ju mer info jag hade och ju bättre bild jag försökte ge av mig själv, desto fler weirdomail och sämre replyrate fick jag.

Konstigt det där.

kl

Alltså jag är helt nybörjade på nätdejting, egentligen rätt anti också men ibland måste man ju testa nått nytt!

Fick här om dagen nys om att killen jag har haft span på senaste tiden finns på en sån där dejtingsajt.. Så jag gick helt enkelt in och reggade mej där, och skrev. Nu är det snart 24 timmar sen och still no answer, typiskt! ;)

Så länge roar jag mig med att fnissa åt alla sjuka, skamliga och desperata mail vissa killar faktiskt skickar ut.

Men, om man nu skulle vilja nätdejta "på riktigt" - hur gör man då? Vad skriver man i en presentation, hur tar man första kontakten (mitt drag på spanet funkade ju uppenbarligen sådär bra..) osv?

Crash- jag kan nog tala om vad du INTE ska skriva isåfall ;)

:D:p:nailbiting::D:p

men man vet aldrig vad som gömmer sig bakom nästa gran nu när man gjort om presentationen :D

/s

ingår "hej snygging" i din att-inte-skriva-lista? I så fall är jag rädd körd och kommer aldrig våga visa mej på byn igen.. typiskt!

Fick dock en liten funderare nyss, på mail till andra står det "läst" men på hans mail står det "levererat", kanske finns en minichans att han inte ens har läst det än? :bump:

Hmmmm- isåfall är jag nog körd söder om dalälven ;)

Så har jag skrivit till några åxå- kanske därför det läses fast ej besvaras?:D

Vem vet- återkom mer med rapport imorgon kväll
/s
over and out

halvt knapplån,
När jag får mail från killar som inleder (första mailet alltså) med Hej Snygging så åker det rakt i papperskorgen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 255
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka