Sv: Nätdejting del 5!
Å idag blev man ännu ett år äldre-men lika tyst på besöks å inkorgslistan..... HMMMM
/
Å idag blev man ännu ett år äldre-men lika tyst på besöks å inkorgslistan..... HMMMM
/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
/
/
/
Lägga upp en rolig/häftig "vad han nu kan gilla"grattis-bild på fejjan?
nästan rätt ju
fyller 18 egentligen ju- men om jag druckit nåt ikväll hade jag varit tvärtom imorgon bitti- 81
/s
gonatt
nästan rätt ju
fyller 18 egentligen ju- men om jag druckit nåt ikväll hade jag varit tvärtom imorgon bitti- 81
/s
gonatt
Jag håller med dig, tycker bara det blir löjligt när någon säger så och jag blir väldigt frågande. Vad säger att jag har något gemensamt med någon som är 15 år äldre än mig, vad säger att kvinnor i samma ålder inte känner sig ungdomliga och yngre än vad någon gubbe känner sig?Det där är fascinerande.
En oerhört stor andel av män i min ålder presenterar sig som ungdomliga, känner mig yngre, ser ung ut enligt mina vänner, etc.
Jag tycker inte det är attraktivt alls. Vem attraheras av en person som krampaktigt klamrar sig fast vid dåtid? Och vad har de för bild av personer i sin egen ålder??
Seriöst ställd fråga.
Känenr du dig verkligen som den där 18-åringen idag? Har det inte hänt en massa med din mognad? Har du inte lärt dig en massa längs vägen?
Vill du helt ärligt presentera den där 18-åringen för en potentiell partner? Vilken mognadsnivå vill du att kvinnan ska ha då??
citerar gärna Vigdis Finnbogadottir som klagade att folk - efter att hon blivit Islands president - trodde de gav henne komplimanger när de sa att hon var sig precis lik. "Någon liten utveckling har det väl ändå varit"