Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast ...vad är det för fel att känna sig yngre än siffran man bär då ?? Jag känner mig verkligen inte som 52 år , för mig är det bara fodralet som är skrynkligt , men det kanske beror på vad jag driver med på dagarna och att jag har vänner från typ 18-70 ,det är väl klart man inte är som en 18 åring men varför är det så tabu att känna sig yngre omm man nu gör det , det undrar jag
Kanske är det gamla dammiga normer som borde komma ut i dagsljuset
Hallelujah till Pelle i stallet , 87 år ,är på dans 2 dgr i veckan , kör häst varje dag och är en spjuver i sinnet
Men han kanske skulle sitta hemma o vara 87 i stället
Jag tycker det är konstigt att säga att man känner sig som en viss ålder.
Fast ...vad är det för fel att känna sig yngre än siffran man bär då ?? Jag känner mig verkligen inte som 52 år , för mig är det bara fodralet som är skrynkligt , men det kanske beror på vad jag driver med på dagarna och att jag har vänner från typ 18-70 ,det är väl klart man inte är som en 18 åring men varför är det så tabu att känna sig yngre omm man nu gör det , det undrar jag
Kanske är det gamla dammiga normer som borde komma ut i dagsljuset
Hallelujah till Pelle i stallet , 87 år ,är på dans 2 dgr i veckan , kör häst varje dag och är en spjuver i sinnet
Men han kanske skulle sitta hemma o vara 87 i stället
fyller 18 egentligen ju
Hur känns 52 då?
Eller 42?
Eller 32?
Jag tycker det är konstigt att säga att man känner sig som en viss ålder.
Jag är verkligen inte samma som när jag var arton (även om jag har en flashback just nu).
Men hur SKA man känna sig då man är 52? Förr var man tant/farbror vid den åldern, men inte numera.
Men hur SKA man känna sig då man är 52? Förr var man tant/farbror vid den åldern, men inte numera.
Ja du ...man ska tydligen inte få känna sig yngre än den åldern man har för då är det patetiskt.
Jag tycker att det vore väldigt skönt om människor kunde mötas och umgås som just människor och inte som specifika åldrar...
Fast det där var inget svar på min fråga...
Ja inte vet jag ...jag känner mig inte gammal ,men en 20 åring skulle tycka jag är urgammal...jag drar grävare med hästarna, rider galoppintervaller , ute o festar med kompisarna som de flesta är yngre o mycket yngre än mig , klär mig som jag vill ( en del tycker säkert det är patetiskt) i jeans o jeansjacka oftast , , svär o är fräck i käften , men så klart är jag trevlig o glad också för det mesta...alla 52 åringar kanske är såna, inte vet jag men jag vet inte så många förutom mina klasskompisar o så ..så förhoppningsvis är jag en normal 52 åring , annars är jag bara martha
martha 52, låter bra
men jag kan inte ändra personlighet bara för att jag blir äldre, och det är väl inte meningen heller antar jag