Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

För att svara Stjärnhimmel
Grattis till att ha fått 5 svar
mina inkorgar gapar tomma än efter över 1 år på flera ställen :D

tror faaan det måste vara jag för att lyckas med det va??
lyckas med allt annat i livet utom att hitta nån å krama om när åskan går?
borde väl inte vara så in i (piiiip) svårt säger alla till mig haha

lördag kväll å för att citera Nicolas Cage i Gone in 60 seconds
"saturday night is the loneliest night for a single guy"

/s

Ring en kompis och hitta på något då?
Bjud en folk nästa helg?

Nja, jag menade att betala för det, alltså prostitution. Inte få av de kvinnor som finns på sexsajterna lär vara prostituerade.

Jo jag förstod vad du menade. Jag tror också det är så och att många av männen som är där är fullt medvetna om det och det är just därför de är där.

För att svara Stjärnhimmel
Grattis till att ha fått 5 svar
mina inkorgar gapar tomma än efter över 1 år på flera ställen :D

tror faaan det måste vara jag för att lyckas med det va??
lyckas med allt annat i livet utom att hitta nån å krama om när åskan går?
borde väl inte vara så in i (piiiip) svårt säger alla till mig haha

lördag kväll å för att citera Nicolas Cage i Gone in 60 seconds
"saturday night is the loneliest night for a single guy"

/s

Har du inte fått ett enda svar någonstans på ett års tid?
Och ditt liv låter onekligen lite ensamt O_o Har du inga vänner?

Kl.

Jag har ingen lust med det här längre, tappade gnistan igen efter att förra dejten dissade mig. Inte för att jag tror att vi var ment to be (uppenbarligen inte) men så tråkigt när det inte blir mer än en dejt.

Fick kontakt med en tjej nu nyligen och vi smsade lite, men jag har ingen lust. Hon ville ringa men jag kände inte för det då. Sen har jag inte hört av mig mer, inte hon heller. Klart hon tröttnar, men det kändes inte rätt. Och dumt av mig att sluta höra av mig sådär bara, jag vet :banghead: (ska nog skriva något åt henne om det nu faktiskt)

Undrar om det är höstdepp som drabbat mig? Sneglar då och då på fd dejter som jag vet inte är bra för mig, men bara för att slippa vara ensam :meh:

Tröstar mig själv med lite Angelina Jolie på tv just nu, trots att jag inte ens gillar filmen OCH har sett den flera gånger...

(och blir hysterisk på att min e-knapp inte fungerar som den ska)

Och som nån här ovan skrev, "ring en kompis då" - alla kanske inte har en massa kompisar att bara ringa sådär :(

Om man inte har vänner och även letar efter en partner så skulle jag börja leta vänner i första hand. Då får man ju dessutom en bra grund för att hitta en partner. Vänner har ofta andra vänner som man kan lära känna.

Ordna en buketräff?

Haha, jasså det är du ;)

Hm, man kanske skulle slå slag i saken... *redan nervös* O_o
Du får hjälpa mig, haha!

:D

KL

himmel så trååååkiga män det är på MP och HP just nu.

Enda positiva som hänt är en alldeles för ung man från en alldeles för avlägsen ort som skickade ett meddelande om att han gillade min presentation, att den var rolig. Det gladde.

Vadå tråkiga!? Jag loggade in i morse, innan jobbet, och inom tre sekunder hade jag ett besök och fem sekunder senare ett mejl, från en man som undrade om jag hade lust att "prata i telefon" med en nyvaken man i X-stad...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka