Ja, du jämnade ut. (och la din röst medan jag skrev min röständring). Samtidigt var det många kvar och i det läget hade det inte riktigt svängt över mot Groznyj - det var i alla fall min känsla och delvis anledning till min egen ändring.Nåja, jag hade skrivit om Groznyj innan röstinlägget, visserligen inte det heller så långt. Jag reagerade på samma sak som EttNyttNick, det var märkligt av Groznyj att rösta på den som blev godförklarad istället för den som godförklarade. Den som blev "godförklarad" (inom citationstecken eftersom du nu förklarat att det inte var så du menade) har ju inte bett om att bli godförklarad och kan således inte klandras i mitt tycke. Det skulle i så fall vara rimligare att rösta på dig eftersom den enda som kan veta om någon annan spelare är god (om vi tar bort fen från ekvationen) är en ulv. Om Groznyj nu skulle känt att hen hade andra indikationer på att du skulle vara fluffig bakom öronen, så att säga.
Sen angående uttrycket "slänger iväg en röst" så är det bara ett uttryck. Jag hade lika gärna kunnat säga att jag lägger en röst, men andemeningen var väl egentligen att jag lägger en röst nu så att jag inte glömmer att rösta om det skulle komma annat i vägen IRL. Smälta in i mängden vet jag inte, jag la ju andrarösten på Groznyj och jämnade således ut mellan G och dig så det finns nog andra som har smält in bra mycket mer
Går tillbaka till vad du skrev före din röst:
Inte mycket mer än upprepning av vad som redan sagts.Även jag reagerar på Groznyjs röst på Nutne. Varför rösta på den som blev godförklarad istället för den som godförklarade?