Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska rösta! Det jag inte förstår är varför du väljer att lägga en röst som kan vara direkt avgörande om du inte har någon aning?
Fast varför inte? Varför skulle jag dra mig från att rösta på den som jag har reagerat mest på (även fast det var en pytteminireaktion)? Trots att jag röstade på den personen så har jag inte en aning om vem som är ond eller god, skulle du säga att du har koll på det nu, innan första DL?
.... (paus)Ja misstänkte du henne mest så ska du ju rösta så men då förstår jag ännu mindre din bop kommentar.
och med det sagt finner jag det inte det minsta konstigt att lägga en tredje och avgörande röst baserat på en svag teori, inte om det är det en misstänker mest. Snarare, misstänker jag en utan röst mycket och en som står lika med någon annan lite, då röstar jag hellre på den senare. Misstänker jag någon är jag gärna med och avgör. Så rösten i sig anmärker jag inte på. För nu iaf, haha!
Det här instämmer jag också i.
I övriga nyheter har det inte hänt så mycket, förutom en sak som hände mitt i kvadrupeldramat mellan mig, Sasse, Mammas och glömmerallt.
Konversation mellan mig, glömmerallt (och Mammas)
.... (paus)
(nedan citerat inlägg är en kommentar till Mammas inlägg ovan)
Så.. Jag tycker att GA ändrar sig väldigt hastigt för att stämma in med Mammas trots att hon sagt väldigt nyligt att hon tyckte att det var konstigt att jag "strömröstade" med en förklädd ish BOP. Varför ändrar hon sig så fort? För mig känns det som att hon blev rätt så inställsam mot Mammas i det här läget och jag undrar om inte det kan bero på att GA är ond och då skulle Mammas (i detta scenario) vara god.
Med tidsbrist och lite skrivet efter DL så är detta vad jag kan se.
Mumorsan röstar på glömmerallt
Ingen bra dag. Alls. Ska försöka få ihop lite tankar i smärtdimmorna.
Jag har inte reagerat på något alls, så jag känner mig tvungen att rösta med en förklädd BOP. Även såhär "sent".
Det enda jag möjligen skulle kunna misstänka är bumpos snabba röst på mig där hon tyckt jag svarade Caisa otrevligt, men nä, jag tror att det var en "måste-rösta"-röst. Har inga tankar om de som röstar på bumpo heller. Jag förstår att man greppar vad som när det händer så lite som i denna lek.
@Habina Du är fel ute. Det var ett konstarande av Mammas. Varför skulle jag vara mer ond än Mumorsan eller glömmerallt, enligt din teori?
Tänkte rösta på någon annan först, men varför rösta efter förklädda BOP:ar när man inte behöver?
Dock gillar jag inte heller "hämndröster"..
Sasse röstar på Habina för att jag tycker hon drar för stora växlar angående detta. Det var som sagt ett konstaterande. Jag har spelat med Mammas i flera år, så jag vet faktiskt vad jag talar om.
Jobbar på att få igång internet på datorn hemma hos mina föräldrar så än så länge är jag på mobilen.
Enda som jag reagerar på när jag skummat lite under resan hem är att bumpo har fått 2 röster pga av att dennes röst var märklig. Ja att tycka att Sasses kommentar var otrevligt känns skumt, men att lägga en så tidig röst när i stort sett inget i teoriväg inkommit är inte lätt och jag tycker nog inte att Bumpos röst förtjänar dom 2 röster som kommit hittills.
Nä jag måste komma fram till något nu för att få ihop en röst eftersom dl är snart.
Jag tycker som sagt var att rösterna på Bumpo var väldigt konstiga, då jag jag visserligen håller med om att Bumpos reaktion var konstig, men det var en första röst utan att ha några teorier att luska i, så nej jag tycker inte att det är skumt nog att rösta på. Då finner jag nog det mer skumt i dom två som valde att lägga röster på Bumpo, paddan och Caisa.
@CaisaLundblad varför är det så konstigt formulerat av mig att jag tyckte rösterna på Bumpo var lite konstiga? Visst jag uppfattade inte Sasses svar otrevligt, men Bumpo hade ju absolut ingenting annat att gå på just då, därför fann jag det märkligt att hon fick två så röster grundat på hennes röst.
Tyckte det var lite skumt att tycka att någon gjort något skumt i början av leken och sen tycka det var skumt att denne fick röster på sig för att den var skum, typ... ? Som Paddan skrev hade inte hon och jag så mycket att gå på heller.
Måste bara påpeka att min röst igår INTE var en förklädd bop. Som det står i inlägget så skriver jag att jag inte reagerat på något alls, och då har jag inte så mycket annat val än att förklä en bop sas.
Medan jag skrev inlägget såg jag att Habina kommer in med en röst på mig, jag reagerar på hennes teorier, och röstar på henne med en motivering, om än svag sådan. Det var alltså ingen förklädd bop. Utan en röst med motivering.
Jag måste skriva jätteslarvigt eftersom ingen verkar förstå vad jag skriver...
som i alla fall jag tolkar som att vem-det-nu-än-var (Con?) är den som egentligen Mumorsan borde ha röstat på?Inte bara efter röstningen räknat utan spekulationen om att hon blev så glad över att ha många röstinlägg osv. Jag förstår bara inte hur det kan vara ulvigt.
Som sagt, nej. Jag tänkte rösta efter en förklädd BOP när jag började skriva inlägget. Ändrade mig när jag såg Habinas röst på mig. Jag röstade med en motivering.särskilt Sasse som faktiskt röstade på goda Habina med en förklädd bop
+ @Paddington
Fast jag ttyckte inte att Bumpos röst var skum, jag tolkade inte heller Sasses kommentar som otrevlig.. men Bumpos röst reagerade jag inte på.
Det jag reagerade på var som sagt att både du och Mumorsan skrev så.