Midsommarfesten [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL var 21.30, right?

Tror inte jag missat någon.

Mumorsan röstar på glömmerallt
Cirkus röstar på Sasse
Paddington röstar på Mumorsan
Sasse röstar på Mumorsan
Caisa röstar på OutOfService
OutOfService röstar på Mumorsan

• Gilla
Reactions: MM
Jag tolkar väl "reagerat på" som "misstänkt". Ok.

Jag kanske ska omformulera. På vilket sätt är det misstänkt att ... Du kan resten :p

Fast jag har inget bättre svar hur du än omformulerar dig. Det var väl mest att ni båda skrev samma sak som fick mig att hajja till.

Och nej skriver jag reagerat på så innebär inte det per automatik att jag tror att ni är onda. Utan det var just en reaktion som gör att jag har lite extra koll på resten ni skriver för att bestämma mig om vad jag tror.

@OutOfService Ok, jag ger mig.

Om det är någon annan som reagerat på detta, alltså tycker det är misstänkt, så undrar jag varför och ni får gärna svara.

Till dig igen, jag kanske ska fråga vad du tror då? :p Eftersom du skriver att du ska "bestämma dig".

Christoffer befann sig på festen tillammans med sina vänner, däribland den söta Alva. Alva visste att hennes mamma ville att hon och Chrisstoffer skulle bli ett par så hon hade satt sig jämte honom vid bordet. Dom drack av vinflaskan som Alva hade lyckats smuggla med sig från köket och skrattade och hade trevligt när en annan kille från umgängeskretsen gick fram till Chrisstoffer och viskade något i hans öra. Chrisstoffer sken upp som en sol och reste sig upp och presenterade sin vän för sina andra vänner. "Det här är min pojkvän Måns". Alla blev chockerade och allra mest Alva. Hon kände sig bortgjord och kände för att dricka bort sina känslor. Vid den tiden hade redan Chrisstoffer och hans pojkvän Måns redan lämnat festen...

Mumorsan var välsignad

Dag 1
bumpo röstar på sasse
Con röstar på Habina
cirkus röstar på Con
Mammas röstar på Mumorsan
Paddington röstar på bumpo
Caisa röstar på Bumpo
Habina röstar på Sasse
Sasse röstar på Habina
OutofService röstar på Habina
Mumorsan röstar på Sasse
glömmerallt röstar på Habina
glömmerallt ändrar till mumorsan

Dag 2
Mumorsan röstar på glömmerallt
Cirkus röstar på Sasse
Paddington röstar på Mumorsan
Sasse röstar på Mumorsan
Caisa röstar på OutOfService
OutOfService röstar på Mumorsan

Glöm nu inte ni döda att ni får lämna visioner till deltagarna i spelet. Dom kommer med vid natt-DL uppdateringen.
Läsa om rollen visioner gör ni i TS.

Förlåt! :o Efter midsommarfirande åkte jag till jobbet och leken fanns inte alls med på kartan. :o Det ska bli bättring! Och jag ska läsa och teoria under natten.

@Matmissbrukaren Kommer nattDL imorgon vara vid ungefär samma tid?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar