På vilket sätt gör det oss misstänkta för att vi innehar "förklädd BOP" i våra inlägg, och sedan tycker samma sak om vad förklädda BOPar kan betyda?
Jag har inte skrivit att du är misstänkt, utan att det är en av få saker jag reagerat på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt gör det oss misstänkta för att vi innehar "förklädd BOP" i våra inlägg, och sedan tycker samma sak om vad förklädda BOPar kan betyda?
Jag tolkar väl "reagerat på" som "misstänkt". Ok.Jag har inte skrivit att du är misstänkt, utan att det är en av få saker jag reagerat på.
Jag tolkar väl "reagerat på" som "misstänkt". Ok.
Jag kanske ska omformulera. På vilket sätt är det misstänkt att ... Du kan resten
@OutOfService Ok, jag ger mig.
Om det är någon annan som reagerat på detta, alltså tycker det är misstänkt, så undrar jag varför och ni får gärna svara.
Till dig igen, jag kanske ska fråga vad du tror då? Eftersom du skriver att du ska "bestämma dig".
@OutOfService Jo, jag läste det, men jag tyckte mig också läsa (mellan raderna) att det var rätt vagt
Men jag släpper det.
Förlåt! Efter midsommarfirande åkte jag till jobbet och leken fanns inte alls med på kartan. Det ska bli bättring! Och jag ska läsa och teoria under natten.
@Matmissbrukaren Kommer nattDL imorgon vara vid ungefär samma tid?
Den är vid 11. 00. Sorry är rätt väck nu :blush: what ever.
Förlåt, det är jag som är väck, menade dagDL. Du hade skrivit nattDL.