Det här inlägget reagerar jag lite på vid omläsning. Dels skriver Paddan inte varför hon funderar över just vi fyra som ingick i diskussionen, hon hinner bara kolla på tre av fyra och väljer sedan en av dem. Men jag förstår inte varför det skulle vara just en av de som ingick i diskussionen som skulle vara ond? Vad talar för att just vi som diskuterade det skulle vara onda? Hon skriver själv i första stycket att någon kan ingå i lyan men att alla kan vara goda, sedan återger hon diskussionen med egna ord och röstar på en av de tre av fyra som hon reagerat på mest. Och jag hänger inte med i logiken.
Well man ska helt enkelt inte leka lekar när man druckit både ett å två glas vin på midsommarbordet...
Min tanke igår var att det ofta är goda som röstar ut goda, men samtidigt när något får stor fokus så brukar det kunna gömma sig en ulv där som "eldar på" diskussionen och därför började jag fundera över diskussionen. Sedan såg jag på klockan och insåg att tiden höll på att rinna ut och den enda som då var på näthinnan och som jag hade mest misstankar mot var Mumorsan.
Anledningen till att jag skrev att ni var fyra var för att det var ni fyra som var med i diskussionen och jag hann helt enkelt inte med att kolla närmare på dig. Nu vet vi att Mu var god så jag måste ta en vända till, men min ursprungstanke om att GA och Sasse inte kan vara i lyan ihop står sig fortfarande, däremot vet jag inte om någon av dem verkligen är ulv, de kan bägge två också vara goda.