Mitt svar till dig gällande det:
Det var alltså därför. Jag tyckte att jag hade en jäkligt svag teori, helt enkelt, så varför skulle jag inte skriva ut det? Då kanske ni ödslar er tid med att rösta ut en (högst potentiellt) god spelare baserat på min teori. Varför skulle det tyda på att jag är ulv?
Ok, fast nej. Alltså, min röst var svagt motiverad. Jag skulle aldrig kalla den en förklädd BOP iom att det ändå var det jag misstänkte mest som jag röstade efter. En "förklädd BOP", dvs en slumpad röst med påhittad motivering, känns oerhört skumt att kalla sin röst när man slänger in en tredjeröst på någon. Alltså, om du inte ser något skumt alls i Sasse utan slumpade fram henne med hjälp av slump.nu, varför då ens bemöda sig med det? Varför då inte kasta in rösten på någon som inte åker alls? Alltså, jag ser det som att inte stå för sin röst att säga att det är en förklädd röst när det inte handlar om det, och det gör det ju inte om du har en svag teori? Eller har du ingen misstanke alls, utan bara hittade på efter att ha slumpat fram vem du skulle rösta på?