glömmerallt ändrar till mumorsan
Huh?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snodde du just min teori?
Jag kan tycka att Habina blir lite hårt åtgången. Det är inte ovanligt att det blir så. Jag kan nog tycka att man kan tycka olika och sen kan man vara ulvig, det är helt skilda saker för mig.
Mumorsan röstar på Sasse
Därför att jag tycker att hon drar på för stora växlar gällande Habina (triangeldrama hej) och sen så kan jag också tycka att min röst blir lite av en förklädd BOP.
Du är mer ond för att du drar upp det igen (tredje person på bollen) och skriver fler exempel på det. @Sasse Därför reagerar jag mest på dig.
Ond = ulv negativ = god som beter sig som ond. @glömmerallt
Du tycker att Sasse drar på för stora växlar om Habinas teori, men inte att Habina drar för stora växlar av det Sasse skrev, som du också var en av dom inblandade i?
Bara ett förtydligande också, tycker du att rösten på dig från Mammas var en förklädd bop?
cirkus röstar på Con
Mammas röstar på Mumorsan
Paddington röstar på bumpo
Caisa röstar på Bumpo
Habina röstar på Sasse
Sasse röstar på Habina
OutofService röstar på Habina
Mumorsan röstar på Sasse
glömmerallt röstar på Habina
Habina: 3
Sasse: 3
bumpo: 2
Mumorsan: 2
Viss reservation till att jag räknat fel, som vanligt
Jag tycker att Habina blir rätt så utsatt
Jag ska skriva varför också men tiden var knapp så jag hoppas det är okej med motiveringen efter deadline.
Jag tycker inlägget jag citerade var väldigt ulvigt, som om hon vill ursäkta sin röst och det känns för mig ruskigt skumt när det är en "strömröst".
Men alltså?
Ni har la alla 2 var
Jag tycker att Habina blir rätt så utsatt och jag tycker inte att Habina drar för stora växlar på det. Jag förstår, som sagt, rösten som Mammas lade på mig. Helt legitimt, tyckte bara det var tråkigt att slå ner på mitt skämt sådär (det var alltså absolut inget menat med det, Mammas brukar bara alltid vara ond när jag spelar med henne).
Nej, jag tycker inte att Mammas röst var en BOP, jag tycker att min egen röst var något av en förklädd BOP då jag hade 3 minuter kvar att rösta.
Jag var ju den som "först" röstade på Habina, efter hennes röst på mig. Hur kunde hon vara utsatt i det läget? Eller varför är jag mer ond än OOS?
Är rätt säker på att det var en trea där någonstans
Ska sluta räkna
Det är ju inget jag hade del i dock.Inte bara efter röstningen räknat utan spekulationen om att hon blev så glad över att ha många röstinlägg osv. Jag förstår bara inte hur det kan vara ulvigt.
Det var fyra på Habina då, hur räknar du egentligen?Det var 3 på Habina innan glömmerallt ändrade