Midsommarfesten [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
cirkus röstar på Con
Mammas röstar på Mumorsan
Paddington röstar på bumpo
Caisa röstar på Bumpo
Habina röstar på Sasse
Sasse röstar på Habina
OutofService röstar på Habina
Mumorsan röstar på Sasse

glömmerallt röstar på Habina
glömmerallt ändrar till mumorsan

Habina: 3
Sasse: 3
bumpo: 2
Mumorsan: 2

Viss reservation till att jag räknat fel, som vanligt :p

Jag kan tycka att Habina blir lite hårt åtgången. Det är inte ovanligt att det blir så. Jag kan nog tycka att man kan tycka olika och sen kan man vara ulvig, det är helt skilda saker för mig.

Mumorsan röstar på Sasse

Därför att jag tycker att hon drar på för stora växlar gällande Habina (triangeldrama hej) och sen så kan jag också tycka att min röst blir lite av en förklädd BOP.

Du tycker att Sasse drar på för stora växlar om Habinas teori, men inte att Habina drar för stora växlar av det Sasse skrev, som du också var en av dom inblandade i?

Bara ett förtydligande också, tycker du att rösten på dig från Mammas var en förklädd bop?

Du tycker att Sasse drar på för stora växlar om Habinas teori, men inte att Habina drar för stora växlar av det Sasse skrev, som du också var en av dom inblandade i?

Bara ett förtydligande också, tycker du att rösten på dig från Mammas var en förklädd bop?

Jag tycker att Habina blir rätt så utsatt och jag tycker inte att Habina drar för stora växlar på det. Jag förstår, som sagt, rösten som Mammas lade på mig. Helt legitimt, tyckte bara det var tråkigt att slå ner på mitt skämt sådär (det var alltså absolut inget menat med det, Mammas brukar bara alltid vara ond när jag spelar med henne).

Nej, jag tycker inte att Mammas röst var en BOP, jag tycker att min egen röst var något av en förklädd BOP då jag hade 3 minuter kvar att rösta.

@glömmerallt Du skrev att mammas var ond även när hon var god, det är därför jag använde ordet negativ. För hon är ju inte ond i de situationerna egentligen, bara en nitisk god och det sågs som någonting negativt.

cirkus röstar på Con
Caisa röstar på Bumpo
Habina röstar på Sasse
Sasse röstar på Habina
Mumorsan röstar på Sasse

Habina: 3
Sasse: 3
bumpo: 2
Mumorsan: 2

Viss reservation till att jag räknat fel, som vanligt :p

Men alltså? :p

Ni har la alla 2 var :p

Jag ska skriva varför också men tiden var knapp så jag hoppas det är okej med motiveringen efter deadline.

Jag tycker inlägget jag citerade var väldigt ulvigt, som om hon vill ursäkta sin röst och det känns för mig ruskigt skumt när det är en "strömröst".

Hur kan du få det till en strömröst? Det är ju massa spelare uppe för lynch nu, ingen har fått en ström efter sig? Jag röstade på det lilla som jag hade reagerat på men det är så himla lite och på 3 minuter var det svårt att krysta fram en bra röst, därmed tycker jag att min egna röst kan betecknas som en förklädd BOP.

Det som du citerade hade jag absolut kunnat skriva, oavsett roll, och det tror jag att du förstår också.

Jag tycker att Habina blir rätt så utsatt och jag tycker inte att Habina drar för stora växlar på det. Jag förstår, som sagt, rösten som Mammas lade på mig. Helt legitimt, tyckte bara det var tråkigt att slå ner på mitt skämt sådär (det var alltså absolut inget menat med det, Mammas brukar bara alltid vara ond när jag spelar med henne).

Nej, jag tycker inte att Mammas röst var en BOP, jag tycker att min egen röst var något av en förklädd BOP då jag hade 3 minuter kvar att rösta.

Okej då är jag med mer! Uppfattade det som att du tyckte rösten på dig var en förklädd bop.

Fast du tycker att man ska förstå att man tycker olika? Och jag bla tycker ju att Habinas röst var märklig, då Sasse skämtade.. precis som du gjorde och du tyckte rösten på dig var tråkig för att du skämtade?

Jag var ju den som "först" röstade på Habina, efter hennes röst på mig. Hur kunde hon vara utsatt i det läget? Eller varför är jag mer ond än OOS?

Inte bara efter röstningen räknat utan spekulationen om att hon blev så glad över att ha många röstinlägg osv. Jag förstår bara inte hur det kan vara ulvigt.

bumpo röstar på sasse
Con röstar på Habina
cirkus röstar på Con
Caisa röstar på Bumpo
Habina röstar på Sasse
Sasse röstar på Habina
Mumorsan röstar på Sasse

:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar