Det var la både och? Det fanns möjlighet att önska om man ville och pga det tänkte LL ha dold lista, men då det vart protester mot dold så vart det önskningar + synlig lista.. typ eller nåt
Haha va? Då är jag ju säker redan nu på att Mammas är ulv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var la både och? Det fanns möjlighet att önska om man ville och pga det tänkte LL ha dold lista, men då det vart protester mot dold så vart det önskningar + synlig lista.. typ eller nåt
Ja, förhoppningsvis kommer väl folk igång snart iaf. glömmerallt och Sasse läre inte varit online alls än eftersom de inte sett min taggning.
Haha va? Då är jag ju säker redan nu på att Mammas är ulv
Läre? Är du Hälsingebo?
Nu tappa du mig eller menar du att Mammas är så ond att hon önskat en ulv-roll?
Hahaha, ja...
Nu tappa du mig eller menar du att Mammas är så ond att hon önskat en ulv-roll?
Jamen om man har kunnat önska en roll så är det ju uppenbart att Mammas har önskat ulv
I knew it
Jamen om man har kunnat önska en roll så är det ju uppenbart att Mammas har önskat ulv
Skadeglad @CaisaLundblad? Det är igen trevlig egenskap... Hmm, inte trevlig - det går inte ihop m den Caisa jag kommer ihåg, är de morfinet som talar eller ngt annat?Haha! Nu ska vi inte vara sån. Ligger här ensam och nyopererad, vill ju bara ha lite underhållning. Som Paddans och Mammas anekdoter om hur det är att göra klart inför midsommar, det fick mig att må lite bättre eftersom jag slipper.
Hon har säkert valt att vara kärlekspar, det tyckte hon ju var så kul förra gångenJa det enda som talar mot det är att hon gillar att luras så hon kan ha önskat en god roll bara för att röra till det för oss.
@Mammas LANGAR DU?! Ehehe, ja, det fick mig också att må liiiiite bättre. Tack! (För övrigt tror jag iaf inte jag och Sasse har någon historia, jag tog dennes svar skämtsamt jag med och blev lika förvänad som du över Bumpos röst. Men kanske verkligen var jättestressad och tog det enda hon kunda hitta eller så?)
Så det jag har hört är sant alltså... Och de andra på klubben tycker att jag är illa... Voy voy.
Skadeglad @CaisaLundblad? Det är igen trevlig egenskap... Hmm, inte trevlig - det går inte ihop m den Caisa jag kommer ihåg, är de morfinet som talar eller ngt annat?
Ledsen att röra till det för er, men ulv är faktiskt inte min favoritroll. Nu missade jag att önska, men hade jag gjort det så hade jag nog helst velat vara spion. Men jag vette fan om jag önskat det om jag mints önskningarna, av den anledningen att det hade varit uppenbart, utan hade säkert önskat någon annan isf.
Bara jag som tycker Mammas brukar vara god? Och bra på att vara god? Betyder det att jag inte spelat tillräckligt länge?
Bara jag som tycker Mammas brukar vara god? Och bra på att vara god? Betyder det att jag inte spelat tillräckligt länge?
Jag håller med Mammas "nja" Vänta du bara så kommer du märka den bittra sidan i att ha Mammas som god.