Midsommarfesten [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Nu ska vi inte vara sån. Ligger här ensam och nyopererad, vill ju bara ha lite underhållning. ;) Som Paddans och Mammas anekdoter om hur det är att göra klart inför midsommar, det fick mig att må lite bättre eftersom jag slipper. :D
Skadeglad @CaisaLundblad? Det är igen trevlig egenskap... Hmm, inte trevlig - det går inte ihop m den Caisa jag kommer ihåg, är de morfinet som talar eller ngt annat? :p ;)

Mina döttrar kom hit - jag trodde de skulle komma först imorgon :p

Jag vill gärna vara lite social med dem så jag tänker mig att försöka rösta redan.
Det finns ju verkligen inte mycket att gå på, men jag tycker nog att Cons motivering att rösta på habina är ...svag . Habina brukar skriva få inlägg och jag kan förstå att habina var lite upplivad av att ha gjort flest inlägg. hade det varit nån av de som brukar pladdra mycket hade jag förstått rösten, men nu förstår jag det inte så därför

cirkus röstar på Con

@Mammas LANGAR DU?! :eek: :laugh: Ehehe, ja, det fick mig också att må liiiiite bättre. Tack! :D (För övrigt tror jag iaf inte jag och Sasse har någon historia, jag tog dennes svar skämtsamt jag med och blev lika förvänad som du över Bumpos röst. Men kanske verkligen var jättestressad och tog det enda hon kunda hitta eller så?)

Ja, min +30åriga partner får inte handla själv! Eller så var det för att jag var ledig och skulle ha handlat på dagen, men sköt fram det till att alla andra var där med. :p
Ja, jag håller med om bumpos röst, men det är väl antagligen att hon såg fel och tog första bästa om hon var stressad. Om hon skrev det som "värre" med flit är det ju lite anmärkningsvärt dock!

Så det jag har hört är sant alltså... Och de andra på klubben tycker att jag är illa... Voy voy.

"Illa" låter ju lite.... Det är så man gör sig populär, tänker jag. :p ;)

Jamen om man har kunnat önska en roll så är det ju uppenbart att Mammas har önskat ulv :p

Ledsen att röra till det för er, men ulv är faktiskt inte min favoritroll. Nu missade jag att önska, men hade jag gjort det så hade jag nog helst velat vara spion. Men jag vette fan om jag önskat det om jag mints önskningarna, av den anledningen att det hade varit uppenbart, utan hade säkert önskat någon annan isf. :p

Skadeglad @CaisaLundblad? Det är igen trevlig egenskap... Hmm, inte trevlig - det går inte ihop m den Caisa jag kommer ihåg, är de morfinet som talar eller ngt annat? :p ;)

Om du bara visste vad jag gått igenom. :cry: Tänker inte ens berätta, av hänsyn till såna som kanske är lite känsliga. Men sen gav de mig smärtstillande som jag blev illamående av DESSUTOM. Och som funkade tokdåligt! Så jag är kanske lite extra bitter. :angel: Fått ny medicin nu, så hoppas vara lite gladare. :D

Ledsen att röra till det för er, men ulv är faktiskt inte min favoritroll. Nu missade jag att önska, men hade jag gjort det så hade jag nog helst velat vara spion. Men jag vette fan om jag önskat det om jag mints önskningarna, av den anledningen att det hade varit uppenbart, utan hade säkert önskat någon annan isf. :p

Alltså hade det funnits en ond spion med så hade jag blängt misstänksamt på dig...

Jag har liksom fått för mig att du gillar onda roller som inte är vanliga ulvar:p

Hm, ju mer jag funderar på det blir jag störd av @Mumorsan och hennes tvärsäkra uttalande att jag är ond om jag fått önska. Kanske för att det känns som en oskyldig grej att säga, men som kanske sätter sig i bakhuvudet på de som ska rösta eftersom det inte hänt så jättemycket idag. Kan vara ett hyfsat riskfritt sätt att få folk att vända fokus mot en god, tänker jag?

Det, parat med att jag tänkt umgås lite med min familj, gör att jag väljer att rösta nu: Mammas röstar på Mumorsan

Tillägg, skrivet medan jag skrev: @glömmerallt Nej alltså, spion i vilken form, eller roligare goda, gärna tvillingar eller sekt, hellre än ulv. :)

@CaisaLundblad Jag minns en gång när hon fick för sig att jag var ond helt apropå, från en minut till en annan, och fick igång typ hela lekens deltagare (typ 20 pers) att rösta på mig. Jag var siare då och hade inte gjort något.

Men som glömmerallt, tror jag det var, sa: hon spelar som ond även när hon är god. Det är bättre när hon faktiskt är ond, annars blir man bara frustrerad när hon drar fram som ett yrväder :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar