Kom mig iväg på ridtur på Joppe igår, den här gången gick det finfint. Kanon med vinterskor på hästen också, det var lite halt på en del ställen förra gången vi var ute. Det känns jätteroligt nu när jag börjar hitta rätt knappar på herr häst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sa hejdå till pållen och stallet idag. Hans ägare ska höra av sig om hon bestämmer sig för att ta hem honom igen om något år, så jag kan ju hoppas lite i alla fall ...Men så otroligt tråkigt..
Hur gör ni med förvaring i era stall? Om ni nu har saker ni lämnar där.
Medishästens ägare har ett skåp som är ganska fullt så jag funderar på att kanske skaffa en ryktlåda där jag kan ha mina saker. Nu har jag ju bara hjälm, vantar och chaps där men det kan ju kanske va skönt att ha en plats med sina egna saker. Eller??
Hur gör ni med förvaring i era stall? Om ni nu har saker ni lämnar där.
Medishästens ägare har ett skåp som är ganska fullt så jag funderar på att kanske skaffa en ryktlåda där jag kan ha mina saker. Nu har jag ju bara hjälm, vantar och chaps där men det kan ju kanske va skönt att ha en plats med sina egna saker. Eller??
Jag hoppar in här då det verkar som att jag ska bli medryttare på ett mysigt varmblod
Ja Jag har saknat hästeriet! Visserligen red jag på lektion förra året men det är inte samma sak.Vad kul!