Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Emuliiaa Hur gick det??
Det gick toppen! Ägaren var jättetrevlig, hade två unghästar och en äldre. Vi pratade mest häromdagen, jag tittade när han red lite kort innan jag hoppade upp och skrittade i slutet i gummistövlar
Kollade på hoppträning igår och idag ska jag dit och rida den äldre lite. Dom verkar tycka jag passar perfekt så det känns jätteskönt!
Det gick toppen! Ägaren var jättetrevlig, hade två unghästar och en äldre. Vi pratade mest häromdagen, jag tittade när han red lite kort innan jag hoppade upp och skrittade i slutet i gummistövlar
Kollade på hoppträning igår och idag ska jag dit och rida den äldre lite. Dom verkar tycka jag passar perfekt så det känns jätteskönt!
Men gud vad läskigt! Skönt att allt gick bra!
Här händer inte mycket. Jag och Leja skadade oss i princip samtidigt. Hon är halt men börjar bli bättre Jag har skadat min svanskota... av alla ställen att skada sig på! Har inte kunnat rid på 3 1/2 månad. Är så sjukt ridsugen så jag håller då att dö. Hoppas att det blir bättre snart så jag i alla fall kan skritta lite
Bonusbild på Leia som var måttligt intresserad av mig när jag va där sist. Men har man gått i grus hage å käkat halm ett tag så är varenda grässtrå livsviktigt! (Hon har bantat å är inte så förtjust i halm )
Jag har ridit lite mer sen sist jag skrev! Än så länge bara på det äldre stoet, 22 år gammal.
Hon är fräsch och igång men hur mycket kan man egentligen kräva? De gångerna jag ridit har jag ridit lättare pass på banan och nog "mesridit" lite eftersom jag aldrig ridit en så gammal häst innan.
Någon som kan ge mig svar?
Som sagt, hon är fräsch och igång, pigg osv.
Min medryttarpålle Värsting Liss, till vardags värsting. Dock är namnet inte passande för hans är supermysig (och en riktig fjant) :love.