Sv: Medryttartråden 3
Skummade bara, i sin helhet trevlig men lite väl mycket Garre hit och Garre dit, om jag får vara petig
Skummade bara, i sin helhet trevlig men lite väl mycket Garre hit och Garre dit, om jag får vara petig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Får man hoppa in här?
Det var en bra annons Tittat något mer på egen häst? För du funderar på att köpa en va?
Åh, tack hade jag haft råd med ett par hästar hade han lätt vart en men nu får jag nöja mig med en häst framöver och då vill jag ha en hoppehäst ...
Bra råd från tränaren!
kl
Dagsfärsk bild:
KL
Hoppas på att snart kunna återansluta mig i denna tråd. Mailade på en annons om en som söker medryttare och fått svar att jag gärna får ringa upp.
Har inte ridit på ett år dock och inte ridit regelbundet på 2 år, så lite nervöst känns det. Men enligt annonsen ska hästen inte kräva "rutinerad ryttare" så får hoppas det stämmer.
Då måste du ju berätta med vad?
Jaså, jag ska erkänna att jag inte har koll på vem det är
Din pålle är så häftig? Men ska han säljas?
medryttarinnan: GUD vad jag känner igen mig!! Har också precis börjat rida för tränare igen (hade dock lite kortare uppehåll än du, ca 2 år), det är sjukt jobbigt men allt kommer tillbaka! Som tränaren sa första träningen: "Det syns att du vet vad du gör, men du är lite ringrostig"
kl
Vill ni presentera er och era hästar? Skulle vara kul!
Jaså, jag ska erkänna att jag inte har koll på vem det är
Din pålle är så häftig? Men ska han säljas?