Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är jättekul, man känner att det händer lite saker när man får chansen att rida in sig ordentligt på en häst. I början var jag rätt tveksam till hästen, tänkte vad har jag gett mig in på? Men nu har vi lärt känna varann och det är jättekul just nu!
Håller tummarna! Gud så kul med fälttävlansträning! Är det terränghinder inomhus?
Själv ska jag hoppträna med pålle för första gången imorgon, ska bli så himla kul men lite nervöst. Har självklart lyckats bli sjuk nu också men det struntar jag i
Så perfekt att kunna rida på ridskolan också! Jag hade gärna gjort det också men det är så dyrt Och jag har flyttat ifrån min gamla ridskola, där fick jag rida gratis utöver lektioner. Det är lärorikt att rida många olika hästar.
Galoppen ser rätt bekväm ut i alla fall?
Åh vad fin han är! Verkar älska bananer Kul med löshoppningen också!
medryttarinnan: Ajdå, hoppas du inte slog dig! Kul att det gick bra sen i alla fall
Kl
Träningen blev inställd Fick veta det en dryg timme innan, lite sent. Tråkigt eftersom jag hade sett fram emot det jättelänge. Men jag och den andra tjejen som skulle vara med hoppade lite själva istället. Det gick rätt bra, men pålle tyckte jag var onödig som tyckte att vi skulle försöka få till en bra avsprångspunkt. Varför kan man inte bara vräka sig över istället? Knäpphäst. Men vi lyckades komma överens de flesta gångerna i alla fall, några språng blev riktigt bra
Har visserligen mailat ägaren för att få reda på mer (h*n som kontakade mig) så kommer nog hälsa på i vilket fall, men är lite nervös att det ska vara för mycket för mig. Jag är inte ren nybörjare, men har inte ridit regelbundet på evigheter och vill ha en trygg säker häst som vän att rida ut på och rida på banan ev för tränare.typiskt sto med lite humör och ibland egna idéer om hur man ska göra saker och ting, så hon passar inte en ren nybörjare