Sv: Medryttartråden 3
Som många ston är. Lite bestämda med en del åsikter om vad dom gillar/ogillar. Inget att bry sig om i mitt tycke. Åk ut till hästen med "open mind" och bilda en egen uppfattning
***KL***
Träningen igår gick kalasbra. Två lätta stopp, men sen hoppa hon höghus.
Idag var det Pay&Cross och jag mitt pucko kortade stiglädrena och tappa skänkelläget vilket resulterade i 2 avsittningar. Men sen längde jag dom igen och hittade vägen fram... Bjuder på en liten bild!
000 by FotografHellberg, on Flickr
KL
Hur skulle ni tolka detta?
Har visserligen mailat ägaren för att få reda på mer (h*n som kontakade mig) så kommer nog hälsa på i vilket fall, men är lite nervös att det ska vara för mycket för mig. Jag är inte ren nybörjare, men har inte ridit regelbundet på evigheter och vill ha en trygg säker häst som vän att rida ut på och rida på banan ev för tränare.
Som många ston är. Lite bestämda med en del åsikter om vad dom gillar/ogillar. Inget att bry sig om i mitt tycke. Åk ut till hästen med "open mind" och bilda en egen uppfattning
***KL***
Träningen igår gick kalasbra. Två lätta stopp, men sen hoppa hon höghus.
Idag var det Pay&Cross och jag mitt pucko kortade stiglädrena och tappa skänkelläget vilket resulterade i 2 avsittningar. Men sen längde jag dom igen och hittade vägen fram... Bjuder på en liten bild!
000 by FotografHellberg, on Flickr