Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

haha, har du med lurvmage? skönt att man inte är ensam! hoppas det slutar snart, annars får det bli en tummy-wax :;D

Haha ja snacka om det. Massa langa har hihi. Fast mest ar det pa undersidan och den ser jag inte anda :D

Jag far nastan ta ett kort pa den bara for att visa hihi. Fast inte har pa jobb kanske. :D

Jag lider mer er.. jag är 40+5 :(

PIC(314).JPG

PIC(316).JPG

hoppas bebis vill ut snart!¨¨

haha, ja , enligt smabon ser det inte så farligt ut, men när jag säger att jag snart ser ut som honom blir han förfärad :D

Jag kanske blir så hårig att ungen tar fel väg ut, tar fel på navel och mus! :O

haha.. stackare!:banana:

Jag hoppas min bebis komemr nu, jag har fått ett slut datum nu :O
29/9 senast har jag min dotter i armarna!

Kl

v.41 (40+4)
Dålig bild, men jag slänger in den ändå.
visar ingen hudbild eftersom jag fått världens eksem över hela magen, ser ut som en prickig badboll :crazy:
29372455.jpg

Jag tycker du ska säga till din bebis att vi härmed bannar dig från magtråden för denna gången. Välkommen tillbaka i skruttråden istället :D

Här är min mage i v 27 (26+1). Taget med mobilen därav de läckra färgerna. Sambon har kört iväg med min dyra kamera för att ta kort på någons bil...

Jaa, jag är mer sugen på att lägga in en bild på bebis än på magen nu :p
Varje dag som man gått över tiden nu känns som en vecka...
Jag har kommit fram till att den bästa metoden att slå ihjäl tid är att sova.
Mitt liv består just nu av att sova, titta på teve och hänga på buke :D.

been there done that kommer säkert få göra det igen.... testat ljudböcker? jag brukade vagga upp på fältet och lyssna på hela musikaler och sjunga jättehögt, det hjälpte lite... men jag är lite avis på alla som får för tidigt, eller såna som inte ens märker att de är gravida hihi.

jag vet :love:

Jag har börjat få hormonrand på övre halvan av magen med, väldigt väldigt svagt.
(det roliga är att jag har ingen rand på nedre halvan, det som syns som mörkare är min raggarsträng som mörknat under graviditeten :rofl: )

Åååh, jag trodde att jag inbillat mej att mitt hår har blivit mörkare lite varstans, men de har jag alltså inte.
Sambon påpekade att jag hade mörka hårstrån på magen
"äsch, de har jag inte alls de, de var säkert hundhår som hamnat där" :angel:

Jag har också fått en svag hormonrand på övre halvan av magen, dock inte en antydan på nedre delen, än iallafall!

Nä ljudböcker har jag inte provat.
Ska höra med svärmor om hon har några att låna ut :laugh:.
Skulle jag gå ut här och sjunga för full hals, så tror folk nog att jag håller på och föder, alt. att jag är psykiskt sjuk :rofl:
Men sen bor ju jag i tätbebyggt område också :p

Ja jag är också avis på de som får för tidigt, iallafall "lagomt" för tidigt.
Typ v.38 skulle vara lagomt tycker jag :D

Nä ljudböcker har jag inte provat.
Ska höra med svärmor om hon har några att låna ut :laugh:.
Skulle jag gå ut här och sjunga för full hals, så tror folk nog att jag håller på och föder, alt. att jag är psykiskt sjuk :rofl:
Men sen bor ju jag i tätbebyggt område också :p

Ja jag är också avis på de som får för tidigt, iallafall "lagomt" för tidigt.
Typ v.38 skulle vara lagomt tycker jag :D

Det håller jag med om! :D

Stackars dig, du är li ka långt över tiden som jag nästan, jag är 6 dagar över tiden nu! Och de ser u t som jag ska sprängas!

Hur känner du dig då? Nerverna intakt?:crazy:

Jorå, det värsta är ju att tiden går så sakta!
Och inte orkar jag göra något heller.
Har ingen lust att träffa folk, för då börjar allt tjat om graviditeten :(
Det är faktiskt lättare att prata om det på ett internetforum än i verkligheten :).

Och sen ska vi inte prata om mina fötter som är sprickfärdiga!
De är t.o.m rundade undertill :crazy::rofl:

Bjuder på en bild på min mage oxå, eftersom vi åker bort imorgon kan jag ju inte uppdatera som vanligt!

170 dagar sen senaste mensen, hamnar då i v. 24+1 och enligt UL 23+0
29379024.jpg

Med Rasmus får man väl jämföra med de här, 23+6
phpkx5zjh.jpg

Synd bara att de inte är samma vinkel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar