Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

kl

Tisdag, dvs ny bild!

v 38+0

29441024.jpg

29441023.jpg

Träffade en gammal kompis igår som jag inte träffat på år och dar. Hon gick hela tiden och tjatade om hur smidig mage jag har och bla bla, en hel dag, "den ungen måste ju vara jätteliten när den kommer ut"....:crazy:

Vi skulle gå ut på promenad och jag böjde mig ner och tog på gympaskorna och knöt dem, då höll hon på att dö. Harregud när HON väntade barn kunde hon minsann iknte ens SITTA på en stol och knyta skorna, (hon var tom tvungen att ta kort på mig) utan behövde ha skor som hon bara hoppade i. Och frågade mig om jag hade krävt nåt tillväxtultraljud eftersom magen var så liten.
Tack!

Henne längtar jag till att träffa igen.

Vilken trevlig kompis... Hmm..
Jag är oxå lång och hade liten mage men ut kom det en 4,5kg klump! :-D

Äsch lyssna inte på henne. Jag är lång och hade en rätt lite mage... Ungen vägde 3030 g när han kom ut! :laugh:
Men vi kanske borde jämföra huvudmått på ungarna istället? Jag tror det är det som spelar störst roll när ungen ska ut. :p

Ja gud vilken liten smidig mage du har! Min ser nog också betydligt större ut och jag är ju bara i vecka 22 :o

Det ska i alla fall bli intressant att se hur stor bebis du får! Fast jag är också övertygad om att det kommer ut en fullt normalstor så man sen frågar sig vart den gömde sig ;) ...

haha, ja jag ser närstan fram emot att få frågan : -Vart gömde du den??!! :D
men visst, det var inte så jätteroligt när folk trodde att man drev med dem när man berättade nar jag ska ha..

Sambon sa igår att de som har sett mig nu men inte vet när jag ska ha lär tro att jag fått mycket för tidigt, för att jag inte är så stor! :p

Men jag hoppas att huden kommer gå tillbaka lite fortare, men det kan ju vara en önskedröm!

det bästa med denna tråden är att alla ser så olika ut och oavsett hur man ser ut, så är alla lika fina!!!!

helt underbart tycker ja. :love:

Hahahaha!! Det var inte meningen att skrämmas! :) Trots sin storlek var han enkel att få ut! Men som Kpist skriver, det är ju huvudmåttet som man ska jämföra.. Resten glider ju rätt ut av bara farten! :D hihi

jag var myyycket mindre o Lykke vägde ju 3010 och var helt normal! jag hade ju ingen "gravidmage" i samma utsträckning hehe. var glad att magen e liten, jag gick ner nästan allt extra på en vecka! :)

kl

Min mage har flyttat sig uppåt.. :D
v 26 (25+0)
php28xngn.jpg

v 25 (24+0)
php7iu0ig_thumb.jpg

Lite mer än 3 månader kvar, tiden bara rusar iväg! Lite skillnad mot när man väntade första, då kändes det som en evighet innan det var ny vecka. :)

Haha... jag jobbar.... :D

Ska se om sambon kan ta en senare idag. Magen hanger inte ens i knat langre nar jag sitter ner :bump:

*kl*

Här kommer min mage i vecka 36+5.
Lite sned då kameran stod på soffkanten :D

29450391.jpg

BM besök idag och allt var tipp topp! :idea:

Haha ja inte mkt löst fett på den magen inte :D, men så har det varit hela tiden, spänd hud. Därför jag är så förundrad över att bristningarna fortfarande inte kommit! :eek:

Men du har väl typ varit gravid hur länge som helst nu! Eller hur många barn har du? :D

Här är min kagge, v 28 typ.

Jag längtar såå tills jag slipper den :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18