Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Å här kommer min kagge:

DSC00483.jpg

V. 23+3, tror jag.

vecka 32, 62 dagar kvar nu.....

29395671.jpg

den känns lika stor som den ser ut och är lika mycket i vägen!
skulle hjälpa gubbens systerson, 3 år, med skorna i förrgår. han fick lägga sig på rygg på golvet och sätta upp foten i knät på mig..... :D

Senast ändrad:

Haha, ja, den ser onekligen lite skojjig ut. Frammifrån syns den knappt alls. Jag har midja kvar än. Den är lite spetsig tror jag.

I vanliga fall brukar det som läggs på min kropp fördela sig jämnt. Så ej i detta gravida fall.:p

KL

Det växer så det knakar här i tråden :D Roligt att se alla fina magar!

Ganska många veckor sedan jag lade in bild nu har jag för mig, jag ser exakt likadan ut som med första sonen, lika liten den här gången också fast jag känner mig 3 ggr så stor nu...magen är i vägen överallt hela tiden, det var den aldrig första gången.

Tyvärr blir det en taskig mobilbild denna gången också, med lite tur får jag min kamera om ett par veckor!

Kort från idag v 30+0.
29409373.jpg

V30+0 med första sonen.
29409369.jpg

Den ser ju precis likadan ut! Så du ska också ha en pågablära till, vad roligt! Det ska bli så spännande att se vad det är för en, kommer han vara lik den andra eller inte!

Jag har beställt en lugn och snäll en :D

Roligast är ju om de kan ha kul ihop såklart så det hoppas jag på! Och jag hoppas att Sam är snällare än vad jag var mot min stackars lille bror...

Hehe ja, jag har beställt en av samma kaliber som Storebror :D Inte kanske dirket speciellt lugn men väldigt lättsam och alltid go o glad ;) Så jag hoppas det är den sortens barn jag o sambon tillverkar :).

Ja, det är ju såklart det man hoppas på men det tror jag att både dina o mina gossar får .

Hehe jasså var du lite hård på bror din :)?

Hm om man ska se det så så får vi väl en dampunge till haha med våra vilda gener! Jag vet inte vem som är värst, jag eller sambon! Men en unge med humör har vi fått! Annars är han alltid go och glad :D

Jo min bror var väl närmst torterad av mig länge... stackarn. Fast vi hade mycket skoj också. Så länge jag fick som jag ville hihi.

kl

Tisdag, dvs ny bild!

v 38+0

29441024.jpg

29441023.jpg

Träffade en gammal kompis igår som jag inte träffat på år och dar. Hon gick hela tiden och tjatade om hur smidig mage jag har och bla bla, en hel dag, "den ungen måste ju vara jätteliten när den kommer ut"....:crazy:

Vi skulle gå ut på promenad och jag böjde mig ner och tog på gympaskorna och knöt dem, då höll hon på att dö. Harregud när HON väntade barn kunde hon minsann iknte ens SITTA på en stol och knyta skorna, (hon var tom tvungen att ta kort på mig) utan behövde ha skor som hon bara hoppade i. Och frågade mig om jag hade krävt nåt tillväxtultraljud eftersom magen var så liten.
Tack!

Henne längtar jag till att träffa igen.

Senast ändrad:

Vaffan! Så där ser ju jag ut fast jag är i v 24 nu. Eller 23+1 om man ska vara petig.

Fast jag är väldigt kort i bäckendelen, från sista revbenet och nedåt sa BM så det kan vara därför min mage putar så. Plus att livmodern var rätt stor. Jag får en bautabebis jag.

Den har nog ätit upp alla dina inälvor :D

Äh det är flera här på forumet som haft små smidiga magar som du och ut har världens normalaste unge kommit! Jag hade mer än gärna bytt med dig!

/kan inte böja mej ner och knyta skorna

haha, ja du har nog rätt, trevligt om det kommer ut en zombie unge om två veckor :o

Ja jag är inte så orolig, men visst har tanken slagit mig innan, tycker mest bara att hon var rät otrevlig att säga såna saker och hon måste märkt att jag blev lite kort mot henne efter det

Bry dig inte om såna personer... Jag tycker iaf att du har en pefekt fin mage och det kommer garanterat ut en alldeles perfekt bebis också! :laugh:

Ja om man ser till mig o sambon så borde vi avla avkommor med rätt intressanta drag på temperament oxå ;) Men jag tänkte mer på resultatet i vår första son hihi.

Haha jaha på så vis :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18