Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
den känns lika stor som den ser ut och är lika mycket i vägen!
skulle hjälpa gubbens systerson, 3 år, med skorna i förrgår. han fick lägga sig på rygg på golvet och sätta upp foten i knät på mig.....
Det växer så det knakar här i tråden Roligt att se alla fina magar!
Ganska många veckor sedan jag lade in bild nu har jag för mig, jag ser exakt likadan ut som med första sonen, lika liten den här gången också fast jag känner mig 3 ggr så stor nu...magen är i vägen överallt hela tiden, det var den aldrig första gången.
Tyvärr blir det en taskig mobilbild denna gången också, med lite tur får jag min kamera om ett par veckor!
Den ser ju precis likadan ut! Så du ska också ha en pågablära till, vad roligt! Det ska bli så spännande att se vad det är för en, kommer han vara lik den andra eller inte!
Hehe ja, jag har beställt en av samma kaliber som Storebror Inte kanske dirket speciellt lugn men väldigt lättsam och alltid go o glad Så jag hoppas det är den sortens barn jag o sambon tillverkar .
Ja, det är ju såklart det man hoppas på men det tror jag att både dina o mina gossar får .
Hm om man ska se det så så får vi väl en dampunge till haha med våra vilda gener! Jag vet inte vem som är värst, jag eller sambon! Men en unge med humör har vi fått! Annars är han alltid go och glad
Jo min bror var väl närmst torterad av mig länge... stackarn. Fast vi hade mycket skoj också. Så länge jag fick som jag ville hihi.
Träffade en gammal kompis igår som jag inte träffat på år och dar. Hon gick hela tiden och tjatade om hur smidig mage jag har och bla bla, en hel dag, "den ungen måste ju vara jätteliten när den kommer ut"....
Vi skulle gå ut på promenad och jag böjde mig ner och tog på gympaskorna och knöt dem, då höll hon på att dö. Harregud när HON väntade barn kunde hon minsann iknte ens SITTA på en stol och knyta skorna, (hon var tom tvungen att ta kort på mig) utan behövde ha skor som hon bara hoppade i. Och frågade mig om jag hade krävt nåt tillväxtultraljud eftersom magen var så liten.
Tack!
Vaffan! Så där ser ju jag ut fast jag är i v 24 nu. Eller 23+1 om man ska vara petig.
Fast jag är väldigt kort i bäckendelen, från sista revbenet och nedåt sa BM så det kan vara därför min mage putar så. Plus att livmodern var rätt stor. Jag får en bautabebis jag.
haha, ja du har nog rätt, trevligt om det kommer ut en zombie unge om två veckor
Ja jag är inte så orolig, men visst har tanken slagit mig innan, tycker mest bara att hon var rät otrevlig att säga såna saker och hon måste märkt att jag blev lite kort mot henne efter det
Ja om man ser till mig o sambon så borde vi avla avkommor med rätt intressanta drag på temperament oxå Men jag tänkte mer på resultatet i vår första son hihi.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Ja det beror mycket på vad man vill ha för typ av hund och hundägande, jag har en lättsam liten sällskapsras som i princip alltid har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.