Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Idag är det 4 månader kvar till BF enligt UL. Och 24 veckor (23+4) enligt senaste mensen :bump:

Varvet runt...
29338621.jpg

29338620.jpg

29338619.jpg

men tuttarna dina är ju nästan lika stora som magen din! :eek:
din gubbe måste vara i himmelriket. :D

just dä, glömde skriva att ja har 68 dagar kvar idag...... :o

Jag vet, och de är 4 månader kvar!!

Idag sa jag att jag skulle operera dom såhär stora sen, han sa att dom inte såg så stora ut nu för dom ligger ju på magen *wtf* :eek: Vad är stora bröst i hans värld, och vaddå ligger på magen :mad:

Sen sa han att jag får ju betala dom själv, jag sa att jag skulle lägga ut hans bil på blocket "BMW säljes pga frugan vill operera brösten" :angel:

Vågar knappt prata om bristningar, då kommer de nog direkt :D Men ja, jag är rätt glad att de hållit sig borta hittils hehe.

Jaaa fram med kameran, nu måste ju din mage växt massor! :idea:

Har inga bristningar synts ännu så lär det nog inte bli några. Jag har aldrig fått bristningar under mina graviditeter och jag tror att det berott på dels anlag, men också lite tur.

Oh det låter ju positivt!
Undra om det kan bero på att jag har väldigt tunn hud? Man ser mina blodåror väldigt lätt över typ hela kroppen, och nu speciellt på magen :D

I går var bebis i full fart i magen, i morgon kommer nya magbilder! :love:

Jag fick några stycken vid naveln i typ v.36-37. Då räckte inte min hud till längre ;) Dom är typ 1-2 cm långa och har alltid vart ljusa.

Fast det där vet man ju inte. Jag hade inte en enda bristning på min jättemage! En vecka efter förlossningen ploppade det upp ett gäng i alla fall, och då trodde jag verkligen att jag hade sluppit det! De är mycket ytliga och syns knappt nu, men ibörjan syntes de lite mer. Inget soms tör mig alls dock.

//Julia

Att mina bröst växt något hejdlöst :banana: :D

Hahaha, det såg jag på en gång:p

Och jäklarns vad din mage har vuxit! Nu är det alldeles för länge sen jag träffat dig märker jag ju. Full rulle är nog milda ordalag för hur mitt liv ser ut just nu:crazy:

Men jag tycker du ska komma och äta våfflor med mig nån dag, jag har en massa hjortonsylt och blåbär/hallonsylt som jag behöver hjälp att göra slut på!

Uuuuh säg inte så! Tiden flyger iväg!!! :D
Men längtar verkligen till att ha ett litet knyte i famnen, samtidigt som jag trivs så jäkla bra med att vara gravid!

Men nu börjar man känna att det tynger i magen, trycker liksom mer nedåt i de nedre regionerna liksom :p Inget obehgaligt iof, så h*n får hålla på bäst h*n vill hehe. Men det är mkt aktivitet!

Knapplån

Här kommer bild från förra söndagen och från igår. Nu ser jag bara tjock ut i åtsittande tröjor, så såna försöker jag undvika. Tänker göra det tills jag berättat på jobbet iaf. Tror ändå att folk funderar eftersom vi köpt kombi. :D

9 Veckor
9veckor001.jpg

10 veckor
10veckor002.jpg

kl

änu en vecka har passerat, igår köptes sängen, och nästa vecka (borde) vagnen komma, så snart är allt färdigt för den lille :love:
Den vart väldigt lugn igår eftersom vi gick så himla mycket, men det tog den igen igårkväll, rejält :D

Nu blir det en smärre bildbomb

37 + 0
29367740.jpg

29367741.jpg

29367742.jpg

29367743.jpg

Jag har ca tre nya (vita fortfarande) bristningar som är på g, mew äh, orka bry sig, har jag två kan jag ju lika gärna ha fler:p

Hihi
Din mage ser större ut framifrån än från sidan! :D Men den verkar ju fortfarande vara så liten och smidig, skönt!

jag vet :love:

Jag har börjat få hormonrand på övre halvan av magen med, väldigt väldigt svagt.
(det roliga är att jag har ingen rand på nedre halvan, det som syns som mörkare är min raggarsträng som mörknat under graviditeten :rofl: )

Haha pa tal om det, nu nar det varit sa fint vader har jag gatt runt utan troja dar hemma. Min stackars sambo utbrast "Men gud, du maste raka magen innan du gar till doktorn nasta gang".

Haha cave woman som jag ar kunde jag inte bry mig mindre, och jag tror faktiskt inte min doktor bryr sig heller om jag har en harig mage eller inte! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar