Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

känna sig underbart snygg? :confused:
pröva omåttligt fet och klumpig. :p:D

jag gjorde ett försök att filma magen och alla guppningar igår kväll. tänkte ni skulle få se resultatet.
man kanska kan säga att det inte blev riktigt som jag tänkt mig.... :grin:

bebismagen/bulldegen

:D

Nej men så du skriver!! DU ska känna dig superfin!!!!! :love:

När jag väntade Rasmus kände jag mig skitsnygg!! :D Aldrig behöva försöka dra in magen eller irritera sig på alla veck på magen, bara tänka på att man har en liten bäbis därinne ju! :banana:

Haha, men kissen då!:rofl:

Mina katter är inte heller försiktiga med magen, de trampar på värre än symaskiner.
Min bebis kommer att födas helt deformerad av alla kattramp :crazy::rofl:

29320889.jpg

superbra med bäbismage tycker Tiger. :D
man kanar ju inte ner!!

Haha härlig katt! (vill du ha en till, jag är så sjukt trött på min just nu) Jag tror jag slösade 15 timmar på att försöka filma Sam i magen men inte en chans att han rörde på sig när jag hade kameran framme!

Vi kan byta, katt mot hund?
Var på promenad idag och min fullständigt ohyfsade hund kom i full fart och använde min mage som bromskloss- AAAAJ!! Skithund :devil:

Calazirya: Tack så mycket :)

Hm nope har redan två galna hundar men de är i alla fall rumsrena!

Nu får du ju berätta vad Aliiide ser och inte vi andra :)

Att mina bröst växt något hejdlöst :banana: :D

:rofl: Ja jag säger då det, det ska vara en Aliide för att uppmärksamma sådant på den där bilden :D

Ang bromskloss, kudde, studsmatta etc så var Zaga hopplös :crazy:, jag var helt övertygad om att min bebis skulle födas med ett tassavtryck i pannan :D

hahaha underbart när katten kommer!! :rofl:

Men gör det inte ont? Jag tycker min mage blivit så känslig nu när bäbis ligger närmare huden liksom.

nej, min mage är så pöntad, så 5 kilo katt mer eller mindre märks knappt.
han trampar på ett väldigt bra ställe, så det ser mycket värre ut än det kändes!

du får ju tänka på att ja har en hel del vaddering åxå, det dämpar lite... :o

och är man riktigt uppmärksam, så ser man att det gupper liiiiite i början på filmen! :love:

:rofl: Ja jag säger då det, det ska vara en Aliide för att uppmärksamma sådant på den där bilden :D

Ang bromskloss, kudde, studsmatta etc så var Zaga hopplös :crazy:, jag var helt övertygad om att min bebis skulle födas med ett tassavtryck i pannan :D

Haha, ja, eller hur?
Sen kan de nog vara så att jag skrytit liiiite för Aliide på msn, men bara ytterst lite... :angel:

Det känns skönt att höra att bebis klarade sej utan tassavtryck iallfall, de gör mej lite mindre orolig ;)

liten och smidig. :)

ensam hemma, har dåligt att göra, har gjort ett kollage! :D
29338618.jpg

och om ni undrar så har ja 2 svarta bh:ar, 2 par snobben-trosor och tre av de andra svarta. så jag går inte i samma underkläder hela tiden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar