Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

:rofl: Nej den ser inte riktigt ut som min...

Men jag har fått mig att du är rätt kort? Det spelar ju också in.

Ja, jag är rätt kort, så det är klart att det spelar in! Mäter bara 158,5 cm över marken =)

Min mamma är också kort och har bakåtlutande livmoder. När hon väntade min storebror var inte magen i närheten så stor som min var med My. När hon väntade mig och min tvillingbror däremot var de ungefär lika stora :D Hon hade sf mått på 41 och jag på 40. När vi jämför magarna på bild är det absolut inte speciellt stor skillnad, fast hon har två därinne! Dessutom gick vi upp lika mycket i vikt...:p

//julia

Fast du får inte vara med i min undersökning. ;) Men å andra sidan hade du världens coolaste form på magen, så du kan väl få dispens! :rofl:

29309465.jpg

v.15+3

Mitt första barn och killens tredje. BL är den 28/2. Ska på UL den siste september. Ska bli jättespännande.

*kl*

Här kommer vecka 31! Känns mycket större men tycker magen nästan ser MINDRE ut! Kan den ha sjunkit lite?

Vecka31.jpg

Jämför med vecka 26
bild.jpg

Jo men jag tycker det ser ut att den sjunkit lite men så var det för mig med, för min mage tycker jag såg större ut förut än vad den är nu.

Kan det inte vara att bebis kanske lagt sig till rätta nu?
Mitt sf mått blev lägre efter att bebis lagt sig med huvudet nedåt :idea:

har ingen sambo hemma denna veckan, så det blir inga profilbilder. :mad:

men jag bjuder er på denna...
vecka 30, går in i vecka 31 i morgon!
29320014.jpg

*Delvis KL*

Guuuud så fina magar ni alla har!!! :love::love::love: Jag längtar något helt otroligt mycket efter att få gå med en kula i vädret och känna mig underbart snygg och det gör inte saker bättre att titta på er!!!! :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar