Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, jag är rätt kort, så det är klart att det spelar in! Mäter bara 158,5 cm över marken =)
Min mamma är också kort och har bakåtlutande livmoder. När hon väntade min storebror var inte magen i närheten så stor som min var med My. När hon väntade mig och min tvillingbror däremot var de ungefär lika stora Hon hade sf mått på 41 och jag på 40. När vi jämför magarna på bild är det absolut inte speciellt stor skillnad, fast hon har två därinne! Dessutom gick vi upp lika mycket i vikt...
Jag har följt den här tråden i de tysta sedan Jolanta började lägga in magbilder för sådär 2 år sedan.
De ser så mysigt ut med alla gravid-magar och de är kul att se hur olika dom växer i takt och form
Nu kan jag sälla mej till eran skara med mysiga magar, här är min i
v17 (16+4)
Jag vet
Inte alls enligt planer, jag hade tänkt ha en lite och smidig mage långt in i graviditeten, men helt uppenbart får man inte välja
Redan i v 12 syndes de tydligt, nu tycker jag att jag har stannat upp liiiite iallfall, men de är ingen annan som ser de
Guuuud så fina magar ni alla har!!! Jag längtar något helt otroligt mycket efter att få gå med en kula i vädret och känna mig underbart snygg och det gör inte saker bättre att titta på er!!!!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Jag har utbildat alla mina åtta hästar själv. En var iofs inkörd när jag köpte henne, men resten har jag fött upp själv eller köpt som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.